لایو صنعتی آشنایی با کاشی‌های نانو در شرکت طلوع آوین مهر-۱۷ و ۱۸ دی

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، چهارشنبه ۱۷ دی ماه، رأس ساعت ۹ شب، میزبان مدیرعامل شرکت تولیدی بازرگانی طلوع آوین مهر خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفتگوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با مهندس مهرشاد میرخانی مدیرعامل شرکت تولیدی بازرگانی طلوع آوین مهر (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

همچنین لایو تور صنعتی، روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه، رأس ساعت ۱۱ صبح، با موضوع بازدید مجازی از شرکت سازنده کاشی‌های دکوراتیو شیشه‌ای مبتنی بر فناوری نانو و با راهبری مهندس مهرشاد میرخانی، مدیرعامل شرکت تولیدی بازرگانی طلوع آوین مهر، در این صفحه اینستاگرامی برگزار خواهد شد.
بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه‌ای و عموم علاقمندان دعوت می‌شود تا در این لایو تور صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از تولیدات کاشی‌های شیشه‌ای نانو و کاربردهای آن، به طرح پرسش‌ها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

شایان ذکر است که شرکت طلوع آوین مهر (آوین) با برند BMC تولیدکننده انواع تایل‌های شیشه‌ای، کاشی شیشه‌ای نانو، کاشی استخری و فیتیله در خاورمیانه و اولین تولیدکننده تایل‌های دکوراتیو، از جنس شیشه و فلز گران‌بهای تیتانیوم در کشور است. کاشی شیشه بین کابینت، بعنوان سبکی جدید، جایگزینی زیبا برای کاشی‌های سنتی و قدیمی در فضای بین کابینت آشپزخانه، دیوار حمام، سرویس بهداشتی و فضای داخل سونا بخار و دیوارهای لابی و راهرو محیط‌های استخر و سونا در فضاهای داخلی و خارجی می‌باشد و در دکور ساختان‌ها محسوب می‌شود.

شرکت طلوع آوین مهر (آوین) توانسته کاشی‌های شیشه‌ای نانویی متمایزی را در کشور تولید کند و به واسطه تولید کاشی‌های شیشه‌ای، اشتغال‌زایی کند. مسئولان این شرکت درصدد افزایش حجم تولید و به‌کارگیری نیروهای بیشتر در روند تولید این محصول هستند.

در این شرکت، کاشی‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت به تولید می‌رسند و قابلیت اجرا در ابعاد مختلف را دارا هستند. نصب آسان و سریع از دیگر ویژگی‌های کاشی‌های شیشه‌ای طلوع آوین مهر است. اجرای این کاشی‌ها همانند نصب سایر کاشی و سرامیک‌های موجود در بازار با چسب کاشی و پودر بندکشی ضدباکتری و ضدآب انجام می‌شود.

از جمله موارد مصرف این کاشی‌ها نیز می‌توان به سرویس‌های بهداشتی، دکور آیینه‌ها، بین کابینت و فضاهای داخل آشپزخانه، ورودی در ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی، پشت تلویزیون، دکوراتیو ستون‌ها، تک دیوارها، داخل آسانسور، دکور اتاق کار، سالن پذیرایی، سالن کنفرانس و فروشگاه‌های تجاری اشاره کرد.

لینک ورود به صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)