عرضه تلفن هوشمند با باتری‌ نانویی

یکی از شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند، از محصول جدید خود رونمایی کرد. در تلفن هوشمند از باتری حاوی گرافن استفاده شده ‌است که بسیار سریع شارژ‌ شده و دوام بالایی دارد.

اپیر (Appear Inc)، شرکت فناور مستقر در سانفرانسیسکو اعلام کرد که سبک‌ترین تلفن هوشمند مجهز به باتری گرافنی با فناوری نوآورانه ضد آب را به بازار عرضه کرده است. علاقه زیادی به این محصول از سوی کاربران وجود دارد به طوری که شرکت اپیر موفق به دریافت سفارش برای یک میلیون دستگاه برای شش‌ماه اول سال شده‌است. تا مارس ۲۰۲۱، این تلفن هوشمند در فروشگاه‌ها و خرده فروشان عمده آنلاین در دسترس خواهد بود.

فاکسکان برای بسیاری از برندهای معروف تلفن‌های هوشمند از جمله BlackBerry ، iPhone و Nokia و محصولات الکترونیکی مصرفی از جمله iPad ، PlayStation و Xbox سازنده‌ای شناخته شده و مورد اعتماد است. شرکت اپیر برای رشد روزافزون نیازهای تولیدی خود با فاکسکان هند همکاری کرده است؛ زیرا فاکسکان دارای تجربه، تخصص و امکانات لازم برای مطابقت با استانداردهای با کیفیت عالی اپیر است.

شرکت اپیر به تولید محصولات نوآورانه با استفاده از مواد پیشرفته شهرت دارد، این تلفن هوشمند شرکت اپیر مجهز به پردازنده‌های کوالکام است. پاور بانک گرافنی شرکت اپیر، با استفاده از فناوری اختصاصی شارژ سریع این شرکت در ۲۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود، که اکنون با موفقیت در یک گوشی هوشمند گنجانده شده‌است.

گرافن به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، انقلابی در بسیاری از زمینه‌های تولید ایجاد کرده است، این ماده کاملاً از کربن تشکیل شده‌است. گرافن یکی از رساناترین مواد است؛ این ویژگی موجب شده تا گرافن برای بازی در نقش یک خازن بزرگ برای فناوری شارژ سریع انقلابی شرکت اپیر انتخاب شود. این یک واقعیت شناخته شده در صنعت فناوری است که باتری‌ های لیتیوم یون تقویت شده با گرافن دارای طول عمر بیشتر و زمان شارژ سریع‌تر هستند.

یک آمار عجیب در مورد دشمنی بین آب و تلفن‌های هوشمند این است که سالانه ۱۱ درصد تلفن‌های هوشمند توسط آب آسیب می‌بینند، یعنی ۱۶۵ میلیون تلفن در سال یا ۴۵۲۰۰۰ تلفن در روز!

با وابستگی بیشتر مصرف کنندگان به تلفن‌های هوشمند، محافظت از آب ویژگی ضروری است که در تلفن‌های هوشمند جدید اپیر این توانمندی اضافه شده ‌است. این تلفن هوشمند جدید گزینه مناسبی برای مصرف کننده آگاه به محیط ‌زیست است زیرا ساخت تلفن‌های انعطاف‌پذیرتر نیز به کاهش زباله های الکترونیکی کمک می‌کند.

این فناوری ضد آب برای اولین بار توسط Spear در بلندگوهای شناور خود ارائه شد و موفقیت فناوری این شرکت را در استخرهای سراسر جهان اثبات کرد.