لایو صنعتی ارزیابی محصولات و گواهی نانومقیاس برای صنایع- ۲ بهمن

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، پنجشنبه ۲ بهمن ماه، رأس ساعت ۹:۳۰ شب، با موضوع «نحوه ارزیابی محصولات نانو و صدور گواهی نانومقیاس برای صنایع، میزبان کارشناس واحد ارزیابی محصولات ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، خواهد بود.

این برنامه، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و به صورت گفتگوی زنده دکتر مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با مهندس سمانه گشتی آذر،کارشناس واحد ارزیابی محصولات ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (میهمان برنامه)،در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی(https://www.instagram.com/indnano.ir)،برگزار خواهد شد.

گفتنی است واحد ارزیابی محصولات ستاد نانو مستقر در موسسه خدمات فناوری تا بازار؛ وظیفه بازرسی و بررسی محصولات این حوزه را برعهده دارد. این واحد علاوه بر بازدید از خط تولید و انجام آزمایش‌های مرتبط به مقیاس و خواص محصول در دوره‌های یک ساله، بر کیفیت محصولات موجود در بازار نیز نظارت می‌نماید. همچنین مرجع رسمی برای معرفی محصولات فناوری نانو ایران که دارای گواهینامه نانومقیاس از ستاد نانو می­باشند، پایگاه اطلاع‌رسانی محصولات فناوری نانو ایران به آدرس www.nanoproduct.ir می‌باشد. این پایگاه برای معرفی محصولات دارای گواهینامه نانومقیاس راه اندازی شده و اطلاعات آن به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار دارد. در این سایت هر محصول در شش بخش: معرفی، کاربرد، خصوصیات، کاربرد فناوری نانو در محصول، دستورالعمل استفاده و نگهداری و ایمنی و بسته بندی برای عموم به نمایش در آمده است.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه ای و عموم علاقمندان دعوت می شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن آشنایی با واحد ارزیابی محصولات نانو، و چگونگی ارزیابی محصولات و نحوه صدور گواهی نانومقیاس برای محصولات صنعتی و آزمایشگاهی، به طرح پرسش‌ها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

شایان ذکر است گفتگوهای زنده صنعتی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی برنامه های صنعتی ستاد نانو، توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای زنده پرسش و پاسخ برای علاقمندان، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، به اجرا گذاشته می شود.

لینک ورود به صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (@INDnano.ir)