قراردادی برای توزیع افزودنی‌های نانو در قاره آفریقا

شرکت ال‌ا‌س‌آی کمیکال با همکاری شرکت نانوتک پترولیم درصدد توزیع افزودنی‌های نانو در بازار آفریقای جنوبی و دیگر کشورهای آفریقایی است.

ال‌اس‌آی کمیکال (LSI Chemical)، تولیدکننده مواد افزودنی و روان‌کننده برای صنایع اعلام کرد که نانوتک‌ پترولیم (NanoTech Petroleum) توزیع‌کننده جدید بین‌المللی این شرکت خواهد بود. مأموریت ال‌سی‌آی کمیکال این است که با همکاری با یک تیم استثنایی از مشتریان و شرکا، فناوری‌های پیشرفته، از جمله فناوری ‌نانو را در صنعت پیاده‌سازی کند.

نانوتک پترولیم که در آفریقای جنوبی واقع شده است، اکنون مجاز به توزیع کل مجموعه مواد افزودنی سوخت و روغن شیمیایی ال‌ا‌س‌آی کمیکال و مجموعه کامل محصولات مصرفی Hot Shot’s Secret این شرکت در آفریقای جنوبی است.

تاد کاولی مدیرعامل ال‌اسی‌آی کمیکال می‌گوید: «هدف ما این است که به رهبر برجسته مواد افزودنی سوخت و روغن در جهان تبدیل شویم. استفاده ما از فناوری پیشرفته نانو برای توسعه روان کننده‌ها و فناوری نوآورانه افزودنی‌های سوخت به‌طور قابل توجهی باعث بهبود روان‌کننده‌ها و سوخت‌ها می‌شود و اکنون این دستاوردها نه تنها برای آفریقای جنوبی، بلکه در کل این قاره در دسترس خواهد بود.»

بنیانگذاران نانوتک پترولیم، چندین دهه تجربه کار در صنعت نفت و گاز را در سراسر زنجیره ارزش تولید و فرمولاسیون محصول از پشتیبانی فنی، آموزش و توسعه محصول را در کارنامه خود دارند. جرالد محمد مدیرعامل این شرکت، به‌عنوان یک مهندس دریایی، مقالاتی درباره فناوری افزودنی را در کنفرانس معتبر ICIS آفریقا ارائه داده است. هیلتون کشوار مدیر اجرایی ال‌ا‌س‌آی کمیکال بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه فروش، بازاریابی و توسعه تجارت دارد و ۱۰ جایزه برتر در فروش جهانی را دریافت کرده است. صنایع اصلی که در آفریقای جنوبی و منطقه جنوب صحرای جنوب وجود دارند عبارتند از: خودروسازی، صنایع دریایی، صنایع برق، معادن و سوخت.

محمد می‌گوید: «ما معتقدیم که بازار سوخت و روان‌کننده در آفریقای جنوبی مشتاق راه حل‌های موثر و کارآیی بالاتر از روش‌های سنتی فعلی است. این اعتقاد صادقانه ما است که مواد شیمیایی افزودنی ال‌‌اس‌آی کمیکال می‌‌توانند با استفاده از مزایای اثبات شده‌ای نظیر کاهش اصطکاک، شویندگی عالی، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و طول عمر طولانی‌تر را براساس فناوری ‌نانو ارائه دهند.»