وبینار فناوری‌های نوین آب و فاضلاب/ ۸ بهمن‌ماه

اولین رویداد معرفی فناوری‌های نوظهور در صنعت آب و فاضلاب در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۹ تحت عنوان وبینار فناوری‌های نوین آب و فاضلاب برگزار خواهد شد. این وبینار با همکاری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و شبکه تبادل فناوری به‌صورت مجازی ترتیب داده شده است.

در این وبینار چهار شرکت دانش‌بنیان و نانویی، تجهیزات، فناوری‌ها و محصولات خود را در صنعت آب و فاضلاب با تمرکز بر فناوری نانو و ارائه فرصت‌های و ظرفیت‌های همکاری با شرکت‌های متقاضی معرفی می‌نمایند. حذف آلاینده‌های آب از جمله فلزات سنگین، سامانه‌های حذف بو در تصفیه‌خانه‌های فاضلاب، نمک‌زدایی از آب با روش الکترودیالیز، سامانه‌های تصفیه آب در محل برای جوامع کوچک و شرایط بحرانی، تزریق نانوحباب هوا در تانک هوادهی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب و ارتقای روش‌های گندزدایی، از محورهای اصلی این وبینار است.

سخنرانان: مهندس حمیدرضا کشفی؛ معاونت نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوردکتر علی نجیمی؛ معاونت صنعت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوریمهندس بهاره کاویانی؛ مدیرعامل شرکت پیام‌آوران نانوفناوری فردانگردکتر علی‌اکبر بابالو؛ رئیس هیئت‌مدیره شرکت دانش پژوهان صنعت نانو

مهندس عارف دادگستر؛ مدیرعامل شرکت نانوحباب انرژی

مهندس علیرضا حسینی؛ مدیرعامل شرکت کیمیاگران صنعت امیرکبیر

شرکت در این وبینار برای عموم علاقمندان آزاد می باشد و عضویت از طریق نشانی اینترنتی وبینار برای مخاطبین فراهم می باشد. همچنین خطوط ارتباط تلفنی برای طرح سوالات و ثبت تقاضاها نیز پیش‌بینی شده است.

لینک‌ها جهت شرکت در وبینار:
شماره‌های تماس جهت ارسال سوالات حین برگزاری وبینار:
۰۲۱۶۶۵۱۵۹۵۶
سامانه ثبت تقاضاها:
https://nanoindustry.ir/page/4618