عرضه قرص‌های ضدعفونی‌کننده‌ای که اثربخشی بالایی دارند

شرکت سی‌باند سیستمز (C-Bond Systems) محصولی به نام MB-10 Tablet به بازار عرضه کرده است که می‌توان از آن برای مقابله با ویروس کرونا استفاده کرد. این قرص با سم‌پاش‌های معمولی قابل اسپری کردن بوده و هیچ اثر شیمیایی از خود روی سطح باقی نمی‌گذارند.

این محصول که در لیست EPA قرار دارد برای ضدعفونی‌کردن موثر کلاس‌ها و اتوبوس‌های مدارس برای مقابله با ویروس‌ها و باکتری‌ها استفاده می‌شود. محصولات موجود در لیست EPA، ویروس کرونا را از بین می‌برد.

اسکات آر. سیلورمن، مدیرعامل شرکت سی‌باند سیستمز می‌گوید: «بسیاری از مقامات عالی رتبه خواستار بازگشت همه معلمان و کودکان به مدرسه هستند، آن‌ها همچنین از مدارس می‌خواهند که اقدامات ضدعفونی‌کنندگی را در برابر شیوع ویروس کرونا انجام دهند. ما معتقدیم تماس با مسئولان این بخش، به ویژه تصمیم‌گیرندگان در سیستم‌های آموزشی و مدارس، می‌تواند به گسترش آگاهی و از همه مهمتر، ترویج استفاده از قرص MB-10 کمک کند.»

این شرکت، از طریق مشاوران خود، با مقامات دولتی و مدارس محلی برای پیگیری این فرصت ارتباط برقرار کرده است.

MB-10 که در لیست EPA ثبت شده، یک ضدعفونی‌کننده بوده که در برابر طیف وسیعی از باکتری‌ها و ویروس‌ها موثر است. قرص MB-10 که به راحتی و با استفاده از سمپاش موجود در بازار استفاده می‌شود، در عرض چند دقیقه محیط را ضد عفونی می‌کند تا محافظتی سریع و بی‌خطر برای تماس با پوست و حیوانات خانگی ایجاد کند.

قرص MB-10 پس از مصرف، هیچگونه مواد شیمیایی از خود باقی نمی‌گذارد و می‌توان اجازه داد تا در معرض هوا خشک شود.

این قرص‌ها برای تمام سطوح سخت و غیرمتخلخل ایمن هستند. MB-10 برای ضدعفونی‌کردن شیشه، پلاستیک، فایبرگلاس، کنسول‌ها، سیستم‌های HVAC، دستگیره درها، کمربندهای صندلی، صفحه‌های LED / LCD و وسایل الکترونیکی و طیف وسیعی از مواد فلزی قابل استفاده است، بدون اینکه بقایای شیمیایی یا بویی از آن باقی بماند.

قرص MB-10 اثربخشی خود را در برابر ویروس‌های مشابه SARS-Co-V-2 روی سطوح سخت و غیرمتخلخل نشان داده است. بنابراین، درصورت استفاده مطابق با دستورالعمل ارائه شده برای سطوح سخت و غیرمتخلخل، از قرص MB-10 می‌توان در برابر SARS-Co-V-2 استفاده کرد.

لازم به ذکر است که چندی پیش شرکت سی‌باند سیستمز همکاری راهبردی با شرکت ماکوما آغاز کرد تا از پوشش‌های فتوکاتالیستی شرکت سی‌باند سیستمز موسوم به FN®Nano برای مقابله با پاتوژن‌ها و ویروس‌هایی نظیر کووید ۱۹ و MRSA استفاده کند.

علاوه براین محصولات، شرکت سی‌باند روی افزایش استحکام شیشه‌ها با کمک فناوری ‌نانو کار می‌کند.