لایو صنعتی: تولید پارچه‌ها و پتوهای کندسوز و ضدباکتری با فناوری نانو-۲۳ بهمن

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه، رأس ساعت ۹:۳۰ شب، با موضوع «تولید پارچه‌های تاری و پودی، پتوی مسافر داخل هواپیما، با خاصیت کندسوزی و ضدباکتری بر پایه فناوری نانو»، میزبان مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره کارخانجات نساجی زرباف امین، خواهد بود.

این برنامه، به‌صورت گفتگوی زنده مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با امین مقدم، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره کارخانجات نساجی زرباف امین (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است کارخانجات صنایع نساجی زرباف امین در شهر صنعتی کاوه (ساوه)، به‌صورت شبانه‌روزی به بافت، رنگرزی و تکمیل محصولاتی با کیفیت و مطابق با آخرین تکنولوژی روز می پردازد. این کارخانه، دارای بخش‌های مختلفی از جمله کارخانه بافندگی و کارخانه رنگرزی و تکمیل می باشد که در حال تولید پارچه‌های نانو و با تنوع بالاست و این امر یکی از اصلی ترین نقاط قوت این شرکت می‌باشد. منسوجات این کارخانه در ابتدا محدود به تولید پارچه‌های رسمی کت و شلواری فاستونی بود. اما به‌تدریج خطوط تولید روکش صندلی خودروهای داخلی،  پتوهای مسافرتی خطوط پروازی، ملحفه و پرده نیز به این کارخانه اضافه شد. امروز با قدرت گرفتن صنایع پوشاک داخلی، این کارخانه بافت انواع پارچه‌های پالتویی و مانتویی را برای خوشنام‌ترین برندهای ایرانی انجام می‌دهد. همچنین کیفیت و شایستگی این برند منجر شد تا در سال‌های بعدی برخی از تولیدکنندگان خوشنام اروپایی مانند C&A در کشور آلمان وارد همکاری و صادرات برخی از محصولات زرباف امین شوند.

بدینوسیله از کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه‌ای و عموم علاقمندان حوزه‌های صنعتی فناوری نانو، دعوت می‌شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از نحوه تولید پارچه‌ها و پتوهای نانویی و هواپیمایی، و کاربردهای فناوری نانو در صنایع موجود، به طرح پرسش‌ها و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

گفتگوهای زنده صنعتی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی کاربردهای صنعتی، توانمندی‌ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای علاقمندان، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@) به نشانی (https://www.instagram.com/indnano.ir)، به اجرا گذاشته می‌شود.

لینک ورود به صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)