عرضه واکس خودرو که با فناوری نانو تقویت شده ‌است

اینفینیتی واکس به تازگی واکس خودرو جدیدی به بازار عرضه کرده که در آن از گرافن استفاده شده ‌است. این دومین محصول نانویی این شرکت است که طی یک سال گذشته توسعه یافته و به بازار عرضه شده ‌است.

شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) اعلام کرد که مشتری این شرکت، اینفینیتی واکس (Infinity Wax)، تولیدکننده عمده محصولات مراقبت از اتومبیل در اروپا، دومین محصول مراقبت از اتومبیل را که با فناوری گرافن اپلاید گرافن متریالز تقویت شده‌است، به بازار عرضه کرده است.

اینفینیتی واکس با استفاده از سوسپانسیون نانوپلاکت گرافن Genable® شرکت اپلاید گرافن متریالز، واکس گرافنی تولید کرده است که نسل جدید واکس‌ ماشین با کارایی بالا است.

اینفینیتی واکس، واکس گرافنی جدید خود را در ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱ عرضه کرد، این کار پس از موفقیت در تولید اسپری گرافنی صورت گرفت که این اسپری در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده بود.

این محصول جدید اینفینیتی واکس ویژگی‌های برجسته پخش‌کنندگی آب را دارد که نتیجه افزایش آبگریزی حاصل از اعمال واکس روی سطح است، استفاده از این واکس موجب افزایش طول عمر رنگ می‌شود.

این واکس گرافنی پاک کردن آلودگی را آسان می‌کند، صاحبان خودرو را قادر می‌سازد تا به درخشش بیشتر سطح دست یابند.

این محصول جدید نتیجه یک برنامه ارزیابی و آزمایشی بین اینفینیتی واکس و اپلاید گرافن متریالز است. اینفینیتی واکس انتظار دارد که توجه چشمگیری از سوی بازار به این محصول جدید وجود داشته باشد، همان‌طور که استقبال خوبی از اسپری Detailing QDX در سال ۲۰۲۰ انجام شد.

محصول واکس گرافن به‌طور مستقیم از طریق سایت www.infinitywax.com و در شبکه‌ای رو به رشد از فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو در سراسر بریتانیا و اروپا در اختیار دارندگان خودرو قرار دارد.

آدریان پاتس، مدیر ارشد اجرایی اپلاید گرافن متریالز گفت: «ما افتخار می‌کنیم که توانسته‌ایم با تیم اینفینیتی واکس در زمینه تولید یک محصول دیگر در بخش مراقبت از خودرو که دارای فناوری گرافن است، همکاری کنیم. ما خوشحالیم که شاهد راه‌اندازی محصول گرافنی دیگری برای مشتریان هستیم و مشتاقانه منتظریم که موفقیت این محصول را در بازار ببینیم و اینکه چگونه این به رشد درآمد هم برای اینفینیتی واکس و هم برای اپلاید گرافن متریالز کمک می‌کند.»

مایک سیپریانی، بنیانگذار اینفینیتی واکس، می‌گوید: «عرضه دومین محصول مراقبت از خودرو غنی شده با گرافن در کمتر از ۱۲ ماه، نقطه عطفی مهم برای اینفینیتی واکس بوده است. اپلاید گرافن متریالز از طریق پشتیبانی فنی و تأمین مطمئن مواد اولیه در روند تحقیق و توسعه ما نقش مهمی داشته است. استفاده از سوسپانسیون Genable® در جدیدترین محصول ما، به ما این امکان را داده است که عملکرد فناوری واکس مصنوعی خود را فراتر از آنچه قبلاً امکان‌پذیر بود، افزایش دهیم، در عین حال به محصول این امکان را می‌دهد که با سهولت استفاده شود.»