هشتمین کنگره بین‌المللی علوم و فناوری نانو (ICNN2021)

هشتمین کنگره بین‌المللی علوم و فناوری نانو (ICNN2021) با حضور محققان برجسته حوزه‌های مختلف فناوری نانو، از دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی شناخته شده دنیا و ایران، ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

پروفسور خادم حسینی مؤسس و بنیان‌گذار Terasaki Institute، پروفسور فرانک زوکا بنیان‌گذار Sequus Pharmaceuticals از دانشگاه کالیفرنیا، پروفسور هنینک از Utrecht Universit، پروفسور لیف هوانگ از دانشگاه نورث کارولینا، پروفسور الکساندر سیف‌علیان از London BioScience Innovation Centre، پروفسور توان لمرز عضو هیئت تحریریه مجله Controlled Release از آلمان، پروفسور بیژن الماسیان بنیان‌گذار CaroGen Corporation، پروفسور علیرضا مشفق از دانشگاه شریف و سایر دانشمندان برجسته جهان و کشور از جمله سخنرانان کلیدی این رویداد هستند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد و انجمن نانوفناوری ایران از اساتید، دانشجویان و محققان کشور برای شرکت در این رویداد دعوت به‌عمل آورده است.

جزئیات برنامه کنگره و زمان بندی سخنرانی‌ها از طریق لینک زیر قابل دسترس است.

https://icnn2021.congressapp.ir/upload/ICNN2021%20program%20book%20Feb%20%2015.pdf

لازم به ذکر است سخنرانی‌ها در ۳ سالن مجازی (Room) متفاوت برگزار می‌شود و برای حضور در سخنرانی مد‌نظر باید روی لینک مربوط به همان Room کلیک کرده و سپس به عنوان Guest وارد شوید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت کنگره به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

http://cong-icnn2021.mums.ac.ir

شماره تلفن دبیرخانه: ۰۵۱۳۸۰۰۲۲۷۶

Email: Cong.ICNN2021@mums.ac.ir