ثبت‌نام دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو آغاز شد

به اطلاع تمام دانش‌آموزان علاقمند به علوم و فناوری نانو می‌رساند، ثبت‌نام در دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از روز جمعه اول اسفندماه ۱۳۹۹ از طریق سایت اینترنتی باشگاه نانو انجام می‌شود.

دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می‌شود. لازم به یادآوری است، المپیاد دانش‌آموزی نانو به تایید بنیاد ملی نخبگان نیز رسیده است و مدال‌آوران از جوایز و امتیازات بنیاد بهره‌مند خواهند شد.

متقاضیان ثبت‌نام در دوازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، می‌توانند از ۱ اسفند سال جاری تا ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نشانیwww.nanoclub.ir نسبت به ثبت‌نام گروهی (توسط نهادهای ترویجی مورد تایید ستاد نانو) و یا انفرادی اقدام کنند.

دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو مشابه دوره گذشته در سه مرحله برگزار خواهد شد که جزئیات آن به شرح زیر است:

مرحله اول، تیرماه ۱۴۰۰ به‌صورت مجازی در قالب یک آزمون تستی

مرحله دوم، مردادماه ۱۴۰۰ و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی-تشریحی

مرحله سوم (پایانی)، اواخر شهریور ماه ۱۴۰۰ در قالب یک اردوی علمی عملی

 دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم مجاز به شرکت در آزمون هستند. نهادهای آموزش و پرورش اعم از پژوهش‌سراها و ادارات شهرستان‌ها می‌توانند از طریق سایت باشگاه نانو برای ثبت نهاد ترویجی و ثبت‌نام گروهی دانش‌آموزان اقدام نمایند.