رویداد دوشنبه استارت‌آپی در حوزه فناوری‌های همگرا برگزار می‌شود

رویداد جذب سرمایه برای ۶ استارت‌آپ مستعد در حوزه فناوری‌های همگرا (NBIC) در ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۹ (سه‌شنبه) ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد کرد.

رویداد دوشنبه استارت‌آپی از جمله برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی است که در آن از استارت‌آپ‌های حوزه‌های مختلف دعوت به عمل می‌آید تا در حضور سرمایه‌گذاران و سایر فعالان اکوسیستم استارت‌آپی کشور به ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خود بپردازند. استارت‌آپ‌های فعال و مستعد می‌توانند در این رویداد با سرمایه‌گذاران بالقوه مذاکره کنند و سرمایه موردنیاز خود را جذب نمایند.

صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا (NBIC) اقدام به برگزاری رویداد دوشنبه استارت‌آپی در حوزه فناوری‌های همگرا کرده است. در این رویداد از ۶ استارت‌آپ فناور برگزیده مرکز دعوت شده است تا در مقابل سرمایه‌گذاران محصول و حوزه کاری استارت‌آپ خود را شرح دهند.

عناوین استارت‌آپ‌های دعوت‌شده به رویداد دوشنبه استارت‌آپی به شرح ذیل است:

  1. استارت‌آپ زیست‌پردازان نصیر با دستگاه هوشمند پایش قلب و عروق
  2. استارت‌آپ آرینازیست با دستگاه استخراج DNA
  3. استارت‌آپ شیمی نوین هیرکان با بیواتانول ۹۹٫۸ درصد
  4. استارت‌آپ شناسل با دستگاه آزمایش شمارش کامل خون (CBC Test)
  5. استارت‌آپ نانوهم با سبد محصولات بندآورنده خونریزی
  6. استارت‌آپ تنونیک با محصول پروتز دست مصنوعی با سیستم عصبی

رویداد دوشنبه استارت‌آپی در روز ۱۹ اسفندماه (سه‌شنبه، ساعت ۱۲:۴۵-۱۰) در همکف ساختمان صندوق نوآوری و شکوفائی ریاست جمهوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و طبق آیین‌نامه‌های اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد. پوشش زنده این نمایشگاه از طریق پیج اینستاگرام برنامه نوپاهای فناوری‌های همگرا (وابسته به مرکز NBIC) به آیدی NBIC.STARTUPS انجام خواهد شد و شایان ذکر است حضور در این رویداد به‌صورت آنلاین برای عموم رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://online.inif.ir/ch/demoday  در این رویداد حضور یابند.