عرضه دو محصول برای مراقبت از بدنه خودرو در برابر خوردگی

کانستلیشن کمیکالز با استفاده از نانوپلاکت‌های گرافنی شرکت اپلاید گرافن متریالز اقدام به تولید محصولات مراقبت از خودرو کرده که دارای خواص آب‌گریزی بوده و به مقاومت بیشتر بدنه خودرو از گزند باران‌های اسیدی، مدفوع پرندگان و عوامل خورنده محیطی کمک می‌کند.

اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) تولید کننده مواد گرافنی، اعلام کرد که مشتری آن‌ها، کانستلیشن کمیکالز (Constellation Chemicals)، دو محصول سیلانت جدید برای استفاده در بخش خودرو به بازار ارائه کرده است. در این محصولات از پلاکت گرافن اپلاید گرافن متریالز استفاده شده ‌است.

این دو محصول، Parallax، یک ماده درزگیر سرامیکی تقویت شده با گرافن و Gravity، یک ماده درزگیر تقویت شده با گرافن است که در پی یک برنامه تحقیق و توسعه توسط شرکت کانستلیشن کمیکالز ارائه می‌شود.

این تولیدکننده رو به رشد تولیدکننده محصولات مراقبت از اتومبیل مستقر در انگلستان ادعا می‌کند که این محصولات عملکردی از قبیل آبگریزی، مقاومت شیمیایی در برابر باران اسیدی، نمک پاشیده شده روی سطح جاده و مدفوع پرندگان را ارائه می‌دهند و ماندگاری عالی، براقیت و آبگریزی بالا روی خودرو ایجاد می‌کند.

راه اندازی این محصول جدید، پیشرفت قابل توجه صنعت نانوپلاکت‌های گرافنی Genable® در بازار مراقبت از خودرو نشان می‌دهد. همکاری با بازیگران آینده‌نگر صنعت خودرو مانند کانسلتلیشن کمیکالز، تضمین می‌‌کند که AGM می‌ تواند به نوآوری در حوزه گرافن ادامه دهد.

این سیلانت‌های جدید مورد توجه مشتریان قرار گرفته است و برای سفارش در دسترس هستند: www.constellation-chemicals.com

جیان فرانکو توتیس، مدیرعامل شرکت کانستلیشن کمیکالز، می‌گوید: «عرضه دو محصول تقویت شده با گرافن در این ماه یک نقطه عطف مهم برای کانستلیشن کمیکالز بوده است. با توجه به اینکه گرافن به‌عنوان یک ماده مهم در صنعت شناخته شده ‌است، می ‌خواستیم از رقبا جلوتر باشیم. در نتیجه با همکاری شرکت اپلاید گرافن و استفاده از نانوپلاکت گرافنی آن‌ها، ما به سرعت موفق به تولید دو محصولی شدیم که بیش از انتظارات ما بوده است.»

این محصولات برخی ویژگی‌های عالی را برای صنعت خودرو از جمله مقاومت در برابر خوردگی و شیمیایی، افزایش براقیت و اتلاف گرما ارائه می‌دهند.

وی می‌افزاید: «ما خوشحالیم که توانسته‌ایم دو محصول کاملاً جدید برای مراقبت از خودرو با استفاده از گرافن عرضه کنیم. پس از ماه‌ها تحقیق و توسعه، این موفقیت تنها به لطف و پشتیبانی تیم AGM امکان‌‌پذیر بوده است.»

آدریان پاتس، مدیر ارشد اجرایی AGM، می‌گوید: «ما خوشحالیم که توانسته‌ایم با همکاری تیم کانستلیشن کمیکالز دو محصول جدید با عملکرد بالا به بازار عرضه کنیم. این محصولات نشان می‌دهد که می‌توان به سادگی از نانوپلاکت‌های گرافنی AGM که با دقت فرموله شده‌اند، در فرمولاسیون محصولات مشتریان کرد. ما مشتاقانه منتظر هستیم که این محصولات جدید بیشتر مورد توجه مشتری در بخش پوشش‌های محافظتی نوآورانه مراقبت از اتومبیل قرار بگیرند و فرصت‌های بیشتری برای همکاری با کانستلیشن کمیکالز برای محصولات آینده داشته باشیم.»