دستکش‌های آشپزخانه آنتی‌باکتریال، مانع انتقال آلودگی و بیماری

شرکت تولیدی دستکش هزار دستان خزر با استفاده از فناوری‌ نانو، اقدام به تولید دستکش‌هایی کرده که دارای خواص آنتی‌باکتریال هستند. این دستکش‌ها امکان انتقال آلودگی‌ و عوامل بیماری‌زا را به حداقل می‌رسانند.

از آنجا که دست با تمامی نقاط بدن در تماس قرار می‌گیرد، امکان انتقال آلودگی‌ به دیگر نقاط بدن از جمله چشم، گوش، دهان و صورت بسیار زیاد است. در این میان، دستکش آشپزخانه به‌دلیل استفاده به‌صورت روزانه در حین شستشو در منزل برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست دست نقش محافظتی زیادی دارد؛ بنابراین وجود خواص ضدباکتریایی در دستکش می‌تواند تا حدودی از انتقال و گسترش بیماری و آلودگی‌ها، تغییر رنگ و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری به عمل آورد.

در این راستا شرکت تولیدی دستکش هزار دستان خزر اقدام به تولید انواع دستکش‌های خانگی آنتی‌باکتریال کرده است. الیاف آنتی‌باکتریال بکار رفته در تولید این محصول حاوی نانوذرات با ابعاد کمتر از ۱۰۰ نانومتر است که به دلیل ورود نانوذرات در مرحله تولید الیاف، از پایداری در طی مراحل استفاده و شستشو برخوردار است و باعث جلوگیری از ایجاد بیماری‌های پوستی از قبیل حساسیت و قارچ می‌شود.

دستکش‌های آنتی‌باکتریال شرکت تولیدی دستکش هزار دستان خزر برای جلوگیری از رشد میکروب‌ها و ایجاد بوی نامطبوع مورد استفاده قرار گرفته و عمده کاربرد آن در مصارف خانگی است.

این دستکش‌های نانویی صد درصد لاتکس طبیعی ساخته شده، در آن‌ها از پوشش پودر پنبه جهت راحتی دست و جلوگیری از تعرق آن استفاده شده، دارای لبه قیطانی جهت جلوگیری از پارگی دستکش بوده، پوشش دو لایه جهت افزایش طول عمر مفید داشته، انعطاف‌پذیری بالایی جهت جلوگیری از خستگی دست داشته، از ساق بلند و ساق کوتاه و در رنگ‌بندی متنوع برخوردار بوده، همراه با عاج روی کف و انگشتان دست موجب گیرایی بالا و عدم لغزش شده و همچنین ضدحساسیت و معطر هستند.

شرکت تولیدی دستکش هزاردستان خزر به‌عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده دستکش‌های مرغوب و با کیفیت ایرانی در سال۱۳۸۶ شمسی تاسیس شد. این شرکت با نصب و راه‌اندازی بزرگترین و مجهزترین ماشین آلات با هدف تامین نیاز داخلی و صادرات به خاورمیانه فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید انواع دستکش‌های خانگی و صنعتی تهیه شده از لاتکس های طبیعی با آستر کتان و به‌کارگیری فناوری‌ نانو آغاز نمود. شرکت هزاردستان خزر با استفاده فناوری پیشرفته، دستگاه‌های تمام اتوماتیک و بهره‌گیری از آزمایشگاه‌های کنترل کیفی مدرن محصولات خود را مطابق با استاندارهای بین‌المللی تولید می‌کند.