قراردادی برای توزیع ضدعفونی‌کننده‌هایی که حاوی نشانگر مولکولی است

داتز نانو با انعقاد قراردادی، امتیاز توزیع ضدعفونی‌کننده‌های حاوی نشانگرهای زیستی را دریافت کرد، ضدعفونی‌‌کننده‌هایی که با استفاده از نانومواد شرکت داتزنانو به‌گونه‌ای تقویت شده‌اند که می‌توان پس از ضدعفونی کردن سطح، میزان ضدعفونی کردن قابل رهگیری است.

شرکت داتز نانو (Dotz Nano) توافق‌نامه‌ای برای توزیع ضدعفونی‌کننده ضدویروس با زوهر دالیا (Zohar Dalia) امضا می‌کند.

این توافق‌نامه‌ها شامل یک قرارداد تهیه انحصاری است که در آن داتز نانو نشانگرهای مولکولی خود را برای استفاده در مواد ضدعفونی‌کننده رهش زوهر دالیا در اختیار این شرکت قرار می‌دهد.

این توافق‌نامه در واقع یک قرارداد برای توزیع غیرانحصاری است که در آن داتز نانو این امکان را پیدا می‌کند تا ضدعفونی‌کننده شرکت زوهر دالیا را در سطح جهانی معرفی و عرضه کند. براساس این توافق‌نامه قرار است داتز نانو به مدت پنج سال توزیع این محصولات را به عهده داشته باشد.

V-SRD یک ضدعفونی‌کننده مبتنی بر هیدروژن پراکساید است که قادر به از بین بردن ویروس‌ها است. در این ضدعفونی‌کننده از نشانگرهای امنیتی شرکت داتز نانو استفاده شده‌ است.

این توافق‌نامه به دنبال یک برنامه پایلوت موقت انجام شد که در آن داتز نانو یک هزار لیتر ضدعفونی‌کننده زوهر دالیا را با نشانگرهای خود علامت‌گذاری نموده تا چگونگی ضدعفونی کردن یک فرودگاه را ردیابی و تأیید کند.

مسئولان شرکت داتز نانو می‌گویند اگرچه انتظار نمی‌رود توافقات با زوهر دالیا تأثیر فوری بر درآمد آن‌ها داشته باشد، اما پتانسیل قابل توجهی برای بهبود وضعیت درآمدی این شرکت دارد.

زوهر دالیا یکی از شرکت‌های تابعه انجمن کشاورزی Zohar Dalia Cooperative Agricultural Association است و یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های مواد شوینده و تمیز کننده است.

برنی بروکس مدیرعامل داتز نانو می‌گوید: «توافق‌نامه‌ ما با زوهر دالیا بیشتر به کاربرد گسترده فناوری احراز هویت داتز نانو اشاره دارد و هیئت مدیره معتقد است که این موضوع روی افزایش ارزش سهام ما تاثیر مثبت خواهد داشت. از آنجا که دنیا درگیر بیماری کرونا است، ضدعفونی کردن فضاهای عمومی به درستی و با استاندارد بالا اهمیت زیادی دارد. توانایی تأیید سطح بهداشت که توسط برچسب‌های شرکت داتز نانو امکان‌پذیر می‌شود، آرامش بیشتری را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند.»