عرضه تجاری اسپری که دوچرخه را تمیزتر نگه‌ می‌دارد!

یکی از شرکت‌های بریتانیایی، اسپری به بازار عرضه کرده که در آن از نانومواد آب‌گریز استفاده شده‌ است. این اسپری باعث درخشندگی بهتر دوچرخه شده و خاک‌گرفتگی آن را به حداقل می‌رساند.

شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) اعلام کرده است که همکاری جدیدی با یکی از شرکت‌های برجسته در بازار دوچرخه به نام ترو تنشن (Tru-Tension) را آغاز کرده است. این همکاری مشترک منجر به تولید و عرضه اسپری جدیدی شده‌ است که با فناوری نانوپلاکت‌های گرافنی شرکت اپلاید گرافن متریالز تقویت شده‌است.

ترو تنشن یک شرکت بریتانیایی بوده که برای علاقه‌مندان به دوچرخه سواری، طیف وسیعی از محصولات از ابزارها و محصولات تمیز کاری تا روان‌کننده‌ها و لوازم جانبی برای مسابقات دوچرخه سواری را طراحی و تولید می‌کند. ترو تنشن به دنبال یک برنامه تحقیقات داخلی و آزمایش‌هایی که ترو تنشن در داخل شرکت خود انجام داده است، این شرکت مدعی است که فرمولاسیون جدیدی برای نوعی اسپری با فناوری پلاکت گرافنی Genable® ارائه کرده است.

با سرمایه‌گذاری موفقیت‌آمیز ترو تنشن در سال ۲۰۱۸ این شرکت جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده و دامنه خدمات و محصولات خود را برای نگهداری دوچرخه گسترش داده است. ترو تنشن پیشنهاد می‌کند که اسپری بر پایه گرافن براقیت عالی و بی‌نظیری را ارائه می‌دهد و این اسپری به‌عنوان یک لایه محافظ برای براق شدن رنگ عمل می‌کند. اسپری نانویی همچنین پوشش آبگریز روی سطح دوچرخه ایجاد کرده که باعث کاهش آلودگی می‌شود و تمیز کردن دوچرخه را آسان‌تر می‌کند.

این نانومحصول نگهدارنده دوچرخه نقطه عطفی دیگر برای هر دو شرکت در تولید محصولات مبتنی بر نانوپلاکت گرافنی به بازار است. این محصول در حال حاضر به‌صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

اپلاید گرافن متریالز با همکاری پیشگامان صنعت مانند ترو تنشن همچنان مزایای گرافن در کاربردهای صنعتی را به مشتریان خود معرفی می‌کند. این محصول جدید، نمونه دیگری از چگونگی استفاده از فناوری منحصر به فرد نانوپلاکت‌های گرافنی است که می‌تواند محصولات مشتریان را متحول کند و به تولیدکنندگان کمک کند تا در بازار مراقبت از اتومبیل و دوچرخه برجسته شوند.

آدریان پاتس، مدیر ارشد اجرایی اپلاید گرافن متریالز گفت: «خوشحالم که می‌بینم محصول دیگری با استفاده از نانوپلاکت‌های گرافن اپلاید گرافن متریالز به بازار عرضه می‌شود. محصولات گرافن ما عملکرد استثنایی را در طیف گسترده‌ای از کاربردها نشان داده‌اند که به لطف تمرکز ما در ارائه این نانومواد در قالبی که پذیرش آنها را در کاربردهای عملی آسان می‌کند، امکان‌پذیر شده‌است. توسعه روابط ما با ترو تنشن هیجان‌انگیز است و من مشتاقانه منتظر دیدن نتایج تجاری عرضه محصولات پیشرفته فعلی و آینده آنها هستم.»

گریس فراپل، بنیانگذار ترو تنشن می‌گوید: «همکاری با تیم اپلاید گرافن متریالز برای تولید این نانومحصول ویژه نگهداری دوچرخه برای ما بسیار عالی بوده است. فرمولاسیون بی‌نظیر و عملکرد آبگریزی گرافن، درخشندگی در دوچرخه ایجاد می‌کند که باعث کاهش تجمع خاک می‌شود. این نانومحصول یک نگهدارنده دوچرخه پیشرو در جهان است. علاوه‌بر این، ما می‌توانیم محصولات برجسته‌ای به بازار برای حفظ موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌ها عرضه کنیم.»