رویداد ارائه فناوری با موضوع «ارائه فناوری‌های شرکت صنایع الکترواپتیک اصفهان (صاپا)»

دومین رویداد ارائه فناوری سال ۱۴۰۰، با موضوع «ارائه فناوری‌های شرکت صنایع الکترواپتیک اصفهان (صاپا)» در تاریخ ۱۱ خرداد ماه به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

واحد امور کارگزاران شبکه تبادل فناوری به منظور ارتباط بهتر کارگزاران تبادل فناوری و شرکت‌های عرضه‌کننده فناوری (فناوران)، سلسله رویدادهای ارائه‌های فناورانه، با عنوان «سه‌شنبه‌های فناورانه» برگزار می‌کند. دومین سه‌شنبه فناورانه سال ۱۴۰۰، با ارائه فناوری‌های شرکت صنایع الکترواپتیک اصفهان (صاپا) به دو صورت حضوری و آنلاین در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار شد. در این رویداد نماینده این شرکت، به ارائه توضیحاتی درباره دستاوردهای فناورانه و نوآورانه، توانمندی‌های تحقیق و توسعه‌ای و تجهیزات آزمایشگاهی به روز شرکت صاپا که جزو آزمایشگاه‌های مرجع می‌باشد، پرداخت.
این شرکت در زمینه‌های فوتونیک، تجهیزات پزشکی، نیمه‌هادی، لیزر، هوشمند، اپترونیک، شیشه‌های معدنی و پلیمری، سرامیک‌های پیشرفته و دمابالا، تجهیزات مرتبط با اشعه ایکس و ردیاب از شرکت‌های پیشرو در کشور می‌باشد. لازم به ذکر است، شرکت صاپا، دارای ۱۸ اختراع ثبت شده بوده و واحد نمونه کیفی در سطح ملی در سال‌های ۱۳۸۶، ۱۳۹۰ و ۱۳۹۴ و هم‌چنین واحد صادرکننده نمونه ملی در سال ۱۳۹۱ می‌باشد. این واحد تحقیق و توسعه‌ای دارای ۳ محصول با تاییدیه نانومقیاس و ۲ محصول با تاییدیه آزمایشی است.
شایان ذکر است اولین رویداد ارائه فناورانه سال ۱۴۰۰ با موضوع «ارائه فناوری‌های شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام» در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار شده بود.