عرضه پوشش سوپرآبگریز پلی یورتانی برای صنعت شیلات، انرژی، ساختمان

شرکت مارال پوشش نانو، پوشش سوپرآبگریز پلی یورتانی برای استفاده در صنایع مختلف نظیر نفت، گاز و پتروشیمی و خطوط لوله، صنایع مربوط به برق و آب، شیلات، دامداری و گلخانه ارائه می‌دهد.

چسندگی جلبک و فضولات ماهی به دیواره و کف استخرها یک مشکل جدی در صنعت شیلات و کشاورزی است. در حال حاضر استخرهای پرورش ماهی باید در فواصل زمانی کوتاه برای جلوگیری از تجمع فضولات و جلبک‌ها، اقدام به شستشوی استخرها کنند، که یک کار زمان‌بر و پرهزینه است.

برای حل این مشکل شرکت مارال پوشش نانو محصول پوشش سوپرآبگریز پلی‌یورتان تولید و به بازار عرضه کرده است که مانع از تجمع آلودگی‌ها و جلبک‌ها روی سطح می‌شود و آب را به طور کامل از سطح دور می‌کند.

این فناوری برای بتن‌ها و تیرچه‌های بتنی نیز قابل استفاده است. خوردگی بتن در بسیاری از تیرهای بتونی در خطوط توزیع برق و پست‌های برق بعد از چند سال باعث خم شدن و سقوط تیرهای برق می‌شود که خسارات زیادی برای این صنعت به دنبال دارد. پوشش‌های سوپرآبگریز پلی‌یورتان مانع از تجمع آلودگی‌ها روی سطح می‌شوند و آب را به طور کامل از سطح خود دور می‌کنند که در مقایسه با پوشش‌های تجاری، میزان نفوذ یون کلر به کمترین مقدار خود می‌رسد که این موضوع نیز به کاهش خوردگی کمک شایانی می‌کند.

پوشش‌های شرکت مارال پوشش در گریدهای مختلفی تولید می‌شود که کاربردهای گسترده‌ای در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و خطوط لوله و همچنین صنایع مربوط به برق و آب را دارند. از جمله این کاربردها  می‌توان به پوشش ضد خوردگی مخازن، پوشش ضدخوردگی و کاهش درگ لوله‌های نفت/گاز و پتروشیمی و خطوط لوله، پوشش ضد خوردگی پایه بتنی تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی (برج خنک‌کن و پمپ‌ها)، پوشش ضدخوردگی پایه های بتنی نگهدارنده تیرهای برق و پوشش ضدخوردگی و کاهش درگ لوله های بتنی/فولادی انتقال آب و فاضلاب اشاره کرد.

شرکت مارال پوشش نانو سال ۱۳۹۸ تاسیس شده و مجوز دانش‌بنیانی خود را برای محصول پوشش سوپرآبگریز پلی یورتانی در همین سال دریافت کرده است. این شرکت تولید و عرضه پوشش‌های با کیفیت و قیمت رقابتی و مناسب در مقایسه با سایر شرکت‌های داخلی و خارجی را از جمله اهداف اصلی خود معرفی کرده است.