مسابقه بزرگ اینستاگرامی‌؛ یک دقیقه از نانو بگو!

صفحه اینستاگرامی نانوگرام مسابقه‌ای با عنوان «تعریف عامه‌فهم و عامه‌پسند از فناوری‌ نانو و کاربردهای آن» برگزار می‌کند که در آن شرکت‌کنندگان در ویدئوهای ارسالی خود در مدت زمان کمتر از یک دقیقه باید درباره تعریف و معرفی فناوری‌ نانو و کاربردهای آن صحبت کنند. نانوگرام با همکاری بنیاد آموزش فناوری نانو اقدام به برگزاری این مسابقه کرده است.

در حال حاضر استفاده از واژه نانو در سطح جامعه متداول شده و علاوه بر محافل علمی، در بازار و حتی خانه‌های نیز از آن صحبت می‌شود. اما شاید برای گروهی هنوز مفهوم اولیه فناوری‌ نانو به روشنی مشخص نباشد و برخی نانو را تنها با جوراب‌های نانویی بشناسند.

از این رو نانوگرام که صفحه تخصصی ترویج فناوری‌ نانو در اینستاگرام است، مسابقه‌ای جذاب تدارک دیده تا از خود مخاطبان برای معرفی بهتر فناوری‌ نانو استفاده کند.

در این مسابقه که شرکت در آن محدودیت سنی ندارد، هر کسی می‌تواند یک ویدئو یک دقیقه‌ای تهیه کند و در آن ویدئو به معرفی فناوری‌ نانو به زبان ساده و عام پسند بپردازد. از آنجایی که افراد مختلف جامعه تجربه‌های مختلفی از فناوری‌ نانو داشته و درک هر کس از این فناوری می‌تواند با دیگری تفاوت داشته باشد، این ویدئوهای یک دقیقه‌ای در کنار هم می‌تواند فضای جالبی برای ترویج فناوری‌ نانو در اینستاگرام ایجاد کند.

اگر هنوز ابهام درباره چیستی و چگونگی این مسابقه دارید این فیلم کوتاه را ببینید، سپس یک فیلم یک دقیقه‌ای بصورتی که در این فیلم گفته شده آماده کرده و به صورت دایرکت برای صفحه نانوگرام یا واتساپ ۰۹۰۲۲۳۵۰۸۸۹ ارسال کنید.

در نهایت ۳ تا فیلمی که بیشترین لایک را از مخاطبان بگیرد جایزه میلیونی دریافت کرده و در جشنواره نانو و رسانه نیز این ۳ برنده حضور خواهند داشت.