رویداد آموزشی «مدرسه تابستانی بازگشت به آینده»

کریدور خدمات فناوری با همکاری شتابدهنده تهران‌سایت، یک مجموعه کارگاه آموزشی و عملیاتی را با همراهی اساتید و منتورهای با تجربه و کاربلد برنامه‌ریزی کرده است تا شما بتوانید با شناخت مهم‌ترین و پرتکرارترین چالش‌های کسب و کارهای نوپا و روش‌های مواجهه با آن‌ها، از همین حالا خودتان و کسب‌وکارتان را برای مواجهه با آن‌ها آماده کنید.
در رویداد آموزشی «مدرسه تابستانی بازگشت به آینده»، شما طی ۲۶ کارگاه ۴ ساعته آنلاین، چالش‌های آینده کسب‌وکارتان را می‌شناسید و یاد می‌گیرید چگونه از همین حالا برای این چالش‌ها برنامه‌ریزی درستی داشته باشید.

با شیوع کرونا بسیاری از کسب‌وکارها به خصوص شرکت‌های نوپا و استارتاپی، در شرایط سختی قرار گرفتند و یا حتی با شکست مواجه شدند. البته که شاید بسیاری از آن‌ها حتی اگر کرونا هم نمی‌آمد، شکست می‌خوردند، منتها کمی دیرتر. از سوی دیگر استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپایی را هم شاهد بودیم که خیلی سریع خود را با شرایط جدید وفق دادند و نه‌تنها توانستند زنده بمانند، بلکه صعودی چند برابری داشتند.

چه تفاوتی بین این کسب‌وکارها وجود داشت که عده‌ای شکست خوردند و عده‌ای به رشدهای باورنکردنی رسیدند؟

برای پاسخ به این سوال، به یک تحقیق و بررسی آماری خوب نیاز است. جالب است بدانید مجموعه کریدور خدمات فناوری تنها در سال ۹۹ به بیش از ۴۰۰۰ شرکت خلاق، دانش‌بنیان و نوآور، خدمات مشاوره کسب‌وکار ارائه داده است. اغلب این کسب‌وکارها برای درمان مشکلات کسب‌و‌کاری خود، مشاور خواسته بودند و نه بخاطر آینده‌نگری و آماده شدن برای مشکلات احتمالی در آینده.

طبق بررسی‌ها نقطه اشتراک اصلی بین آن‌ها بی‌اطلاعی و عدم آشنایی با چالش‌های کسب‌وکار در دنیای واقعی بوده است، چرا که آموزش کاملی در این زمینه ندیده بودند.

به همین علت کریدور خدمات فناوری با همکاری شتاب‌دهنده تهران‌سایت، یک مجموعه کارگاه آموزشی و عملیاتی را با همراهی اساتید و منتورهای با تجربه و کاربلد برنامه‌ریزی کرده است تا شما بتوانید با شناخت مهم‌ترین و پرتکرارترین چالش‌های کسب و کارهای نوپا و روش‌های مواجهه با آن‌ها، از همین حالا خودتان و کسب‌وکارتان را برای مواجهه با آن‌ها آماده کنید.

در رویداد آموزشی «مدرسه تابستانی بازگشت به آینده»، شما طی ۲۶ کارگاه ۴ ساعته آنلاین، چالش‌های آینده کسب‌وکارتان را می‌شناسید و یاد می‌گیرید چگونه از همین حالا برای این چالش‌ها برنامه‌ریزی درستی داشته باشید.

در این دوره مباحث مهمی برای راه‌اندازی، رشد و موفقیت هر کسب و کار یا استارتاپ را فرا می‌گیرید و آگاهی مناسبی از ادبیات کسب‌وکار استارتاپی، شناخت شخصیت خود، تیم‌سازی، مسائل هم‌بنیان‌گذاران، مباحث حقوقی و مالکیت فکری، تدوین مدل و طرح کسب و کار مختص خودتان، شناخت و ارتباط با مشتریان، انجام اولین فروش واقعی، چگونگی رشد و Scale-Up کسب‌وکار نوپا و جذب سرمایه برای آن‌ها پیدا می‌کنید.

برای مشاهده سرفصل‌ها و ثبت‌نام در این دوره استثنایی:
school.apviser.net

چند نکته مهم:

۱. شما به ۲ شیوه می‌توانید ثبت‌نام نمایید:
– ثبت‌نام یکجا در کل دوره‌ها؛
– ثبت‌نام به صورت تک‌دوره بر اساس نیاز خودتان.

۲. با هر ثبت‌نام، ۲ نفر از اعضای تیم شما می‌توانند در دوره حضور داشته باشند.

۳. در انتهای دوره، استارتاپ‌هایی که حضور کامل و پیوسته داشته باشند و محصول MVP مناسب و مدل و طرح کسب و کار مدونی تهیه نمایند، می‌توانند در رویداد جذب سرمایه شرکت کنند.

۴. هزینه کل دوره ۵.۹ میلیون تومان است که تا ۲۳ تیر ماه با کد تخفیف زیر (ویژه عموم علاقمندان) می‌توانید تنها با ۳.۵ میلیون تومان ثبت‌نام کنید.

۵. شرکت‌های دارای گواهی نانومقیاس می‌توانند از حمایت ۷۵ درصدی ستاد نانو بهره‌مند شوند. برای دریافت این حمایت به شماره ۰۹۱۰۹۰۹۹۰۶۴ در واتساپ پیام دهید.

۶. فیلم کارگاه‌های آموزشی، در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

۷. ۱۰ درصد از درآمد حاصل از ثبت‌نام شما، صرف کمک به هموطنان عزیزمان در سیستان و بلوچستان و مقابله با کرونا خواهد شد.

* اگر به دنبال بهبود شرایط کسب‌وکارتان هستید و می‌خواهید یک کسب‌وکار ارزش‌آفرین، موفق و پول‌ساز داشته باشید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید.