ساخت نوارهای خوراکی با ترکیب فناوری‌ نانو و داروهای گیاهی هندی

شرکت سوئیسی نانوودا (NanoVeda) روشی جالب برای استفاده از مکمل‌ها و مواد دارویی ارائه کرده است. این شرکت با ترکیب فناوری‌ نانو و داروهای سنتی آیورودا در هند، سبک جدیدی را در حوزه دارو بنیان نهاده است. نانوودا نوارهای خوراکی ساخته که به سرعت در دهان حل شده و ترکیبات آن جذب می‌شود.

نانوودا اعلام کرده که راهی هوشمندانه برای ارتقاء سلامتی پیدا کرده است، به جای بلعیدن قرص‌ها، کپسول‌ها یا شربت‌ها، این شرکت نوارهای حل‌شونده سریع با جذب عالی بدن را با طعم مناسب ساخته است که می‌توان از آن برای ورود مکمل‌های غذایی روزانه به بدن استفاده کرد.

OneLavi.com قصد دارد برخی از محصولات نانوودا را ارائه کند:

۱) نوارهای Curcumin NanoVeda که حاوی کورکومین، فعال‌ترین ماده در زردچوبه است؛

۲) نوارهای ایمنی Nanoveda؛

۳) نوارهای خواب NanoVeda؛

۴) نوارهای آهن NanoVeda؛

۵) نوارهای پروبیوتیک NanoVeda.

براساس اطلاعات منتشر شده، مصرف‌کنندگان آمریکایی که به دنبال تغذیه گیاهی هستند اکنون به محصولات انقلابی نانوودا دسترسی دارند که ترکیبی از فناوری‌ نانو سوئیس و داروهای سنتی آیورودا هند است.

راکشیت مهتا، بنیان‌گذار شرکت سلامتی و تندرستی نانوودا مستقر در سوئیس، گفت: «ما نوارهای خوراکی سریع حل شونده را با یک فناوری نانویی سوئیسی توسعه دادیم که مواد مغذی را به ذرات ریز برای جذب سریعتر و موثرتر تبدیل می‌کند.»

نانوودا نوارهای خوراکی با جذب سریع را برای افرادی که مشکلات خواب، خستگی، کمبود آهن، استرس، مشکلات هضم و سیستم ایمنی ضعیف دارند، حل کرده است.

مهتا گفت: «نوارهای خوراکی نانوودا مبتنی بر فناوری‌ نانو و آیورودا، سیستم پزشکی سنتی هندوها است که اساس آن بر تعادل در بدن بنیان نهاده شده‌ است. محصولات نانوودا از فناوری پتنت شده‌ای موسوم به ThinkSol استفاده می‌کنند، فرآیندی نوآورانه که مواد را به نانوذرات ریز تبدیل می‌کند.»

مهتا گفت: «نانوودا بهترین روش‌های درمانی و علمی هندی‌ها را به کار می‌گیرد تا راهی هوشمندتر برای سلامتی ایجاد کند.»

این شرکت سوئیسی به افزایش دامنه محصولات فروشگاه‌های خرده فروشی خود در سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داد تا یافتن محصولات غذایی را برای مصرف‌کنندگان آمریکایی آسان کند.

نوارهای خوراکی نانوودا برای جلب نظر مصرف کنندگان، از ترکیبات ارگانیک و گیاهی استفاده می‌کند و فقط مواد خالصی که از طریق منابع پایدار بدست می‌آیند در این محصولات استفاده می‌شوند.

مهتا می‌افزاید: «ما این نوارهای خوراکی را بدون آسیب رساندن به کره زمین تولید می‌کنیم. بنابراین، شما می‌توانید سلامتی خود را با استفاده از نوارهای خوراکی حل کننده سریع و بدون هیچ گونه گناهی بهبود بخشید.»

نوارهای خوراکی نانوودا همچنین یک راه حل مناسب برای میلیون‌ها بزرگسال آمریکایی است که در بلعیدن قرص مشکل دارند. این نوارها را روی زبان خود قرار داده و بگذارید حل شوند. به همین راحتی است.