برگزاری دومین وبینار ICAN INTRO در ۲۵ مرداد

با توجه به برگزاری امتحانات و در خواست تعدادی از اساتید و دانشجویان وبینار ICAN INTRO با تاخیر و در تاریخ ۲۵ مرداد از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار خواهد شد.

دوشنبه ۲۵مرداد ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در وبینار مرکز صنعتی سازی نانوفناوری کاربردی (آیکن) است، وبیناری که به‌صورت رایگان برای پژوهشگران، اساتید و دانشجویان به منظور ایجاد ایده‌های همکاری با آیکن تدارک دیده شده است.

وبینار ICAN INTRO وبیناری ترویجی برای معرفی ICAN است که در هر دوره با همکاری یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌گردد. رویداد قبل با همکاری دانشگاه حکیم سبزواری و با حضور اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد. در این وبینار اساتید، دانشجویان و پژوهشگرها با محیط آیکن و نحوه تعامل با این شتاب‌دهنده افزایش مقیاس آشنا خواهند شد. این وبینار شامل معرفی آیکن به‌عنوان یک شتاب‌دهنده، تور مجازی آیکن (نمایش زیر ساخت‌ها و امکانات آیکن)، ارائه مدل‌های همکاری با این مرکز و چگونگی ارزیابی افراد و تیم‌های مستقر، تسهیلاتی که در اختیار تیم‌ها و افراد قرار می‌گیرد، معرفی تیم‌های فعال و دستاوردهای ICAN خواهد بود.

آشنایی و شناخت از مراکزی چون آیکن به اساتید دانشگاه جهت هدایت ایده‌ها به سمت و سویی که پتانسیل راهیابی به بازار و تجاری‌سازی را داشته باشند کمک خواهد کرد.

دانشجویان می‌توانند در میان جمعی از پژوهشگران و توسعه‌دهنده‌های فناوری از تجربیات این افراد بهره‌مند گردند و برای ادامه مسیر و پیگیری ایده‌ها و طرح‌های خود انگیزه لازم را بیابند.

حضور در مراکزی همچون ICAN، تجربه‌ای گران‌بها و ارزنده خواهد بود تا افراد در کنار بهره‌مندی از امکانات و زیرساخت‌های موجود، با افراد و تیم‌ها، ایده‌های آن‌ها، چالش‌ها و مشکلات بر سر راه تجاری‌سازی محصول و در نهایت چشیدن طعم شیرین موفقیت بعد از عبور از سختی‌ها آشنا گردند.