فراخوان؛ شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه صنایع غذایی

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر حوزه صنایع غذایی، فراخوان منتشر کرد.

رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» حوزه صنایع غذایی برگزار می‌شود. بر این اساس استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه که علاقمند به جذب سرمایه‌گذار هستند می‌توانند تا ۱۵ مرداد سال جاری اطلاعات خود را ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، جذب استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر حوزه صنایع غذایی از طریق این فراخوان امکان‌پذیر است و با توجه به ظرفیت محدود برای حضور، اولویت با کسانی است که زودتر کاربرگ تکمیل شده را به ایمیل demoday@inif.ir ارسال کنند. علاقمندان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۲۱۷۰۰۰۰ داخلی ۶۰۱۰ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۸ در راستای مأموریت خود مبنی بر تأمین مالی توسعه فناوری و به‌ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، در قالب برنامه «هم‌سرمایه‌گذاری» با صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری جسورانه در استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر را آغاز کرده است.

در برنامه هم‌سرمایه‌گذاری، استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب‌وکار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، پس از ارزیابی و تأیید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تأمین می‌کند.