ثبت‌نام وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو (ویژه نمایشگاه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان زنجان)

وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان و حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، (ویژه نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان زنجان)، روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰- ساعت ۹ الی ۱۲ صبح در صفحه وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو سایت ایوند برگزار می‌شود.

با توجه به دستاوردهای قابل توجه صنعتگران کشور در زمینه فناوری نانو و بر اساس سند گسترش کاربرد فناوری نانو در افق ۱۴۰۴ مصوب هیئت وزیران، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری در دهه دوم توسعه فناوری نانو در کشور، بر استفاده صنایع داخلی از فرصت‌های اقتصادی و فنی این فناوری نوین، تمرکز خواهد داشت.
در این مسیر، بخش «ترویج صنعتی فناوری نانو» با هدف آشناسازی فعالان صنعتی با فرصت‌های اقتصادی و صنعتی فناوری نانو و برنامه‌های حمایتی این ستاد، آگاهی از نیازهای صنعتی مجموعه‌های تولیدی، تعامل و تبادل نظر با مدیران و کارشناسان شرکت‌ها و حوزه‌های مختلف صنعتی و همچنین شناسایی نیازها و تقاضاهای فناوری آن‌ها اجرا می‌شود.
همزمان با برپایی نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان زنجان، وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو ویژه مدیران و کارشناسان شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع و فعالان صنعتی استان با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان برگزار می‌شود.
در این وبینار، کاربردهای صنعتی فناوری نانو و دستاوردهای شرکت‌های فناور کشور در حوزه‌های تخصصی به ویژه آب، پساب و محیط زیست، پلیمر، کامپوزیت، رنگ، رزین و پوشش‌دهی سطح معرفی خواهد شد.
همچنین این وبینار فرصتی برای تعامل و تبادل نظر با مدیران و کارشناسان شرکت‌ها و طرح نیازها و تقاضاهای فناوری آن‌ها در جهت رفع موانع تولید صنعتی و فناورانه خواهد بود.

سرفصل های وبینار:
– معرفی کاربردهای صنعتی فناوری نانو
– معرفی وضعیت توسعه فناوری نانو در سطح جهان
– معرفی شرکت‌ها و فناوری‌های توسعه‌یافته داخلی
– آشنایی با سیاست‌های توسعه صنعتی فناوری نانو در ایران
– معرفی حمایت‌های صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو
– تبادل فناوری و انتقال تجارب موفق کاربردهای صنعتی فناوری نانو
– دریافت و پیگیری نیازها و مشکلات سازمان‌ها، شرکت‌ها و صنایع مرتبط با فناوری نانو و ارائه مشاوره تخصصی جهت رفع آن‌ها

تاریخ و زمان اجرای وبینار:
پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰- ساعت ۹ الی ۱۲ صبح

مخاطبان وبینار:
شرکت در این وبینار رایگان و برای عموم علاقمندان آزاد است.
شرکت در این وبینار به مخاطبان صنعتی، مدیران، کارشناسان و متخصصان شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع، و همچنین اعضای هیئت علمی و پژوهشگران توصیه می‌شود.

ارائه‌دهنده:
دکتر سروش صحرائیان (دکتری مهندسی فناوری نانو) – مدرس صنعتی فناوری نانو

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با ایمیل IPS@nano.ir مکاتبه و یا با شماره ۰۹۱۹۰۳۹۹۰۶۱ تماس حاصل نموده و یا از طریق واتساپ آن، پیام ارسال نمایند.

پیج اینستاگرام ترویج صنعتی فناوری نانو (نانو و صنعت):
www.instagram.com/INDnano.ir

سایت ترویج صنعتی فناوری نانو (نانو و صنعت):
www.INDnano.ir

لینک ثبت نام ایوند:

http://evand.com/events/۰۱۱۱

پیج لایو صنعتی فناوری نانو:
www.instagram.com/indtechlive

لینک دانلود فایل پوستر رویداد:
https://b۲n.ir/k۳۲۰۹۶