فراخوان جذب تیم شتاب‌دهنده هنام با تمرکز بر فراورده‌های نوین دارویی و مکمل‌ها تمدید شد!

فراخوان جذب تیم شتاب‌دهنده هنام با تمرکز بر فراورده‌های نوین دارویی و مکمل‌ها تا ۱۵ مردادماه تمدید شد.

فراخوان مشترک هنام با برنامه چالش‌های فناوری و نوآوری (InnoTEN) رویدادی بی‌نظیر در ایران است که اساتید، استارتاپ‌های فناور، دانشجویان، کارآفرینان صنعت و پزشکان را گرد هم می‌آورد. تمامی این شرکت‌ها و کارآفرینان در حال توسعه بهداشت و سلامت کشور در حوزه داروهای مبتنی بر فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های نوظهور هستند. فرآیند جذب و برگزاری دوره آموزشی در این رویداد طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مشخص انجام می‌شود.

چالش‌های نوآوری رقابتی در بازه زمانی مشخص جهت دریافت پاسخی فناورانه برای مسئله‌ای مشخص است. اینوتن (Innoten) به‌عنوان یکی از برنامه‌های ستاد توسعه فناوری نانو متولی اجرای چالش‌های نوآوری است. مجموعه اینوتن از طریق کارگزاران خود اقدام به شناسایی نیازها و مسأله‌های شرکت‌های صنعتی کرده و پس از ارزیابی‌های مختلف در صورتی‌که پاسخی آماده برای آن شناسایی نشد اقدام به انتشار فراخوان و برگزاری مسابقه می‌کند. شتاب‌دهنده هنام، با همکاری شبکه تبادل فناوری، رویداد تپش را با «تمرکز بر فراورده‌های نوین دارویی و مکمل‌ها» و در موضوعات میکروسفرها، تکنولوژی mRNA، فرمولاسیون‌های مبتنی بر نانوتکنولوژی و کانژوگه‌های پلیمری و پروتئینی برگزار می‌کنند. مهم‌ترین هدف برگزاری این رویداد، ایجاد فرصت‌های رشد و موفقیت برای استارتاپ‌ها است. ایده‌ها یا طرح‌هایی که از لحاظ فنی و اقتصادی مناسب است را می‌توان با ایجاد بستری از اساتید، فعالان به‌نام و زیرساخت‌های مهمی از قبیل: آزمایشگاه، خطوط تولیدی، فضای اداری، آموزش و…. به همراه تیم مارکتینگ به مرحله تولید انبوه و در نهایت فروش رساند. از تمامی علاقمندان اعم از شرکت‌های فناور، دانشجویان، پژوهشگران و… دعوت می‌شود برای رفع مساله مطرح شده در این فراخوان شرکت نمایند. بنابر اعلام دبیرخانه چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن)، شرکت‌کنندگان تا تاریخ ۵ مردادماه ۱۴۰۰ فرصت دارند طرح مفهومی اولیه خود را به دبیرخانه چالش ارسال کنند. پس از اتمام مهلت دریافت طرح‌ها و غربال اولیه آن‌ها، داوری طرح‌ها انجام خواهد شد و سرانجام طرح‌های برگزیده به مرحله دوم راه خواهند یافت.برگزیدگان مرحله نخست، فرصت خواهند داشت تا ضمن تکمیل مستندات فنی و اقتصادی، نمونه‌ای آزمایشگاهی از طرح خود را مطابق با ملاحظات فنی چالش بسازند. در این مرحله شرکت‌کنندگان به‌صورت گام‌به‌گام، پیشرفت طرح خود را گزارش می‌دهند و بر اساس آن از حمایت، شامل اعطای گرنت نقدی و آزمایشگاهی به تیم‌های برگزیده به مبلغ ۴۰ میلیون تومان، تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه در راستای تجاری‌سازی برای هر تیم برگزیده به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، کمک به تهیه طرح کسب و کار برای هر تیم برگزیده، دوره‌های آموزشی حرفه‌ای کسب و کار با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی و خدمات شتابدهی بهره‌مند می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات چالش (نحوه ثبت‌نام، شرایط ارسال راه‌حل، جوایز و…) می‌توانند به نشانی http://innoten.ir/ مراجعه کنند.

معرفی شتاب‌دهنده هنام

هنام فارمد یک شتاب‌دهنده در حوزه فراوردهای هایتک دارویی است. این شتاب‌دهنده تمامی مراحل راه‌اندازی کسب و کار، از ابتدا تا رسیدن استارتاپ‌ها به بازارهای مختلف (داخلی- خارجی) را به صورت کاربردی و بر اساس نیاز استارتاپ‌ها انجام می‌دهد. (اطلاعات بیشتر در زمینه زیرساخت‌ها و خدمات در سایت هنام فارمد honam.ir موجود است.)

ارائه خدمات شتاب‌دهی و سرمایه‌گذاری

  • زیرساخت توسعه و تولید صنعتی محصول: (اداری، ۵ خط تولیدی و آزمایشگاهی)
  • شبکه ارتباطی
  • تمرکز شتاب‌دهنده در حوزه فراورده‌ها و سیستم‌های نوین دارویی (محیط خالص دارویی)