برگزاری دومین رویداد ICAN NETWORK: کاربردهای نانوالیاف در محیط زیست

دومین رویداد ICAN NETWORK با موضوع کاربردهای نانوالیاف در محیط زیست از ۱۷ تا ۲۰ مردادماه برگزار می‌شود.

در دنیای امروز لزوم شبکه‌سازی بیش از پیش احساس می‌شود. شبکه‌سازی باعث می‌گردد که افراد بتوانند از قانون اهرم بهره برده و به هم‌افزایی برسند. بدین معنا که با به اشتراک‌گذاری دانش، مهارت، امکانات و مهمتر از همه زمان می‌توان به نتایج ارزشمندی در مدت زمانی کمتر دست یافت.

رویداد ICAN NETWORK با چنین هدفی توسط ICAN برگزار می‌گردد و در صدد ایجاد شبکه‌ای از متخصصین در حوزه‌های مختلف (با توجه به زیرساخت‌های موجود ICAN در حوزه نانوفناوری) است.

بیان تجربیات اساتید، متخصصین، پژوهشگران، صنعتگران، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها و همچنین نمایاندن افق‌های پیش رو از برنامه‌هایی است که در این سلسله وبینارها خواهیم داشت.

امید است با این رویداد بتوانیم ارتباط موثری بین دانشجویان و پژوهشگران و فعالین صنعت ایجاد شده و از سوی دیگر پروژه‌های تحقیقاتی با توجه به نیاز صنعت و با عناوین و موضوعاتی کاربردی تعریف گردد.

وبینار از ۱۷ لغایت ۲۰ مرداد از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار می‌گردد.

شروع ثبت‌نام از ۹ مرداد لغایت ۱۹ مرداد خواهد بود. ثبت‌نام دانشجویان و ثبت‌نام‌های گروهی شامل تخفیف می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کد تخفیف با شماره تلفن ۰۲۱۵۶۲۷۷۱۵۶ تماس بگیرید و یا از طریق واتس‌اپ با همین شماره در تماس باشید. برای ثبت‌نام به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://icanano.ir/ican-network/

با مراجعه به صفحه اینستاگرام ما به آدرس https://instagram.com/icanano.official از آخرین اخبار آیکن مطلع شوید.