ارائه خدمات در بخش سنتز نانومواد

ارائه خدمات در بخش سنتز نانومواد

یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید و فروش نانومواد، بخشی برای ارائه خدمات به مشتریان راه‌اندازی کرده که در این بخش مشاوره‌هایی به مشتریان داده می‌شود تا نیاز آنها به نانومواد بررسی شده و مطابق با نیاز مشتریان تولید انجام شود.

شرکت کریتیو داینستیکس (Creative Diagnostics) با سال‌ها تجربه در بخش داروسازی و علوم ‌زیستی، در حال حاضر خدمات مختلف سنتز نانوذرات سفارشی را برای محققان علوم زیستی برای کاربردهای مختلف، از جمله اصلاح سطح، برچسب گذاری فلورسانس، سفارشی‌سازی اندازه و شکل، ترکیب زیست‌مولکول و تحویل رنگ/دارو ارائه می‌کند. این شرکت با ارائه چنین رهیافت‌هایی نیازهای خاص و منحصر به فرد مشتریان را برآورده می‌کند.

کریتیو داینستیکس با ارائه مجموعه‌ای کامل از راه‌حل‌های تخصصی برای تحقیق و توسعه میکرو/نانومواد و ساخت و پردازش، پلتفورم‌های چند منظوره تولید میکرو/نانوذرات را برای پشتیبانی از انواع تحقیقات مانند علوم زیستی، شیمیایی و پزشکی ایجاد کرده است. در سال‌های اخیر، کریتیو داینستیکس همچنین رهیافت‌هایی را برای پروژه‌های قراردادی ساخت میکرو/نانوذرات سفارشی، تولید در مقیاس کیلوگرم را ارائه می‌دهد.

دکتر جسیکا والدورف، مسئول علمی بخش تحقیق و توسعه کریتیو داینستیکس می‌گوید: «ما یک برنامه سفارشی برای هر مشتری داریم که از بحث اولیه در مورد نیاز مشتری تا روش بهینه‌سازی توسط متخصصان مجرب خود ایجاد خواهیم کرد. ما توجه بیشتری به الزامات مورد نیاز مشتریان خود می‌کنیم تا بتوانیم انتظارات مشتریان را برآورده سازیم و در عین حال برای آن‌ها مقرون به صرفه‌تر باشیم. پس از سال‌ها تلاش، ما مجموعه کاملی از تجهیزات تعیین مشخصات و تولید را جمع‌آوری کرده‌ایم.»

کریتیو داینستیکس نانوذرات بسیار یکنواختی برای استفاده در بخش‌هایی نظیر زیست‌شناسی و پزشکی ارائه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به نانوذرات کلوئیدی طلا، نانوذرات نقره، نانوذرات سیلیکا، نانوذرات تیتانیم، نانوذرات فلورسانت معدنی ( نقاط کوانتومی) و نانوذرات زیست‌تخریب‌پذیر پلیمری اشاره کرد.

ابعاد این نانوذرات پلیمری کروی با دقت کنترل شده و عملکرد قابل توجهی دارند، به‌طوری که از آن‌ها می‌توان برای ایجاد خاصیت ضدگرمایی و مقاومت در برابر مواد شیمیایی در رزین‌ها استفاده کرد.

علاوه‌بر این، کریتیو داینستیکس گزارش‌های منظم و تماس‌های کنفرانسی را برای به اشتراک گذاشتن آخرین داده‌ها و نتایج و سپس بحث در مورد جزئیات آزمایشی و پاسخ به سوالات به مشتریان ارائه می‌دهد.