عرضه محصولات نانویی در هفته طراحی میلان

دو شرکت ایتالیایی که از فناوری ‌نانوپوشش در محصولات خود استفاده کرده بودند، توانمندی‌های خود را در این بخش در هفته طراحی میلان عرضه کردند.

شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus)، تولید‌کننده و تأمین‌کننده پیشرو محصولات مبتنی بر نانوپلاکت‌های گرافن می‌گوید دو طرح از محصولات حاوی پوشش گرافن G+ خود را در هفته طراحی میلان به نمایش گذاشته است.

این شرکت پوشش‌های گرافنی G+ جدید خود را در دو مجموعه در هفته طراحی میلان از ۵ تا ۱۰ سپتامبر برای علاقه‌مندان عرضه کرد.

در طول این رویداد، طراحان، معماران، خلاقان، تولیدکنندگان و برندهای مبلمان و روکش مبل و طراحی داخلی محصولات و خلاقیت‌های جدید خود را برای علاقه‌مندان عرضه کردند.

محصول گرافن توسط دو شرکت ایتالیایی به نمایش گذاشته می‌شود: Plinio il Giovane، تولیدکننده مبلمان و لوازم داخلی درجه یک در میلان و Danese Milano، زیرمجموعه شرکت Artemide.

پوشش G+ برای صندلی‌ها و مبل‌های Plinio il Giovane و میز Danese Milano استفاده شده‌ است.

این پوشش ضدباکتری و ضدویروس در برابر کرونا، مقاوم در برابر سایش و ساییدگی، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و رسانای حرارتی است.

جیوانی سزارو، بنیان‌گذار دایرکتا پلاس گفت: «لوازم داخلی، بازارهای جدیدی را برای ما ایجاد کرده و ما بسیار مفتخریم که فناوری ما برای استفاده توسط دو شرکت مختلف انتخاب شده‌ است.»

چندی پیش، شرکت دایرکتاپلاس نتایج تست‌های انجام شده روی پودرهای گرافنی و اثر آن روی پوست را منتشر کرد. براساس اطلاعاتی که این شرکت منتشر کرد، تست‌های موفقیت‌آمیزی در آزمایش‌های برون‌تنی به‌دست آمده که به مشتریان در صنعت نساجی ثابت می‌کند که آن‌ها می‌توانند با خیال راحت از گرافن در محصولات خود استفاده کرده و با به‌ کارگیری گرافن در منسوجات، خواص جالب توجهی در این محصولات ایجاد کنند. شرکت دایرکتا پلاس در این آزمایش‌ها نشان داده است که ترکیبات گرافنی این شرکت از طریق پوست انسان جذب نمی‌شود. این تولیدکننده گرافن گفته است که هشتمین آزمون برون‌تنی را انجام داده تا نشان دهد که پتانسیل جذب برای پودر گرافنی آن‌ها موسوم به G+ وجود ندارد.