کتاب محصولات صادراتی خانه نوآوری و فناوری ایران چین

خانه نوآوری و فناوری ایران چین به‌عنوان پایگاه صادراتی چین در جهت معرفی و توسعه صادرات محصولات تولید ایران به کشور چین، به مناسبت روز ملی صادرات ۲۰ درصد تخفیف جهت درج محصول شرکت‌ها در کتاب محصولات صادراتی خود، در نظر گرفته است. 

پایگاه صادراتی چین از این کتاب در نشست‌های ایران آنلاین، همایش‌ها و فعالیت‌های بازاریابی خود در چین استفاده خواهند نمود، لذا این کتاب فرصت بسیار مناسبی برای شرکت‌های ایرانی خواهد بود تا  محصولات و فناوری‌های خود را به مشتریان، شرکت‌ها و مجموعه‌های سرمایه‌گذار چینی معرفی نمایند. نسخه اول این کتاب تاکنون به بیش از ۱۰۰۰ مرکز مختلف شامل پارتنرهای تخصصی هر حوزه، پارک‌های صنعتی، مراکز مرتبط با آکادمی علوم چین، گروه‌های پلتفرم‌های آنلاین و … ارسال شده است.

در نسخه اولیه این کتاب، ۲۶ شرکت ایرانی در ۷ حوزه از جمله فناوری نانو، تجهیزات پزشکی و دارو و گیاهان دارویی، فناوری اطلاعات IT، هوش مصنوعی AI، ماشین‌آلات صنعتی. تجهیزات آزمایشگاهی، تصفیه آب و فاضلاب، رنگ و پوشش جهت صادرات به کشور چین پرداخته شده است، که با ورود محصولات شرکت‌های جدید به این کتاب این حوزه‌ها قابل افزایش است.

🔹شرکت‌های متقاضی جهت استفاده از این تخفیف  تا ۲۹ مهر فرصت دارند، مراتب را به پایگاه صادراتی چین اعلام نمایند.

🔹 جهت کسب اطلاعات بیشتر با خانم رفیع‌پور با شماره ۰۹۳۵۸۶۱۴۴۲۲ تماس حاصل فرمایند.