ریبوک پوشاک نانویی زمستانی تولید و به بازار عرضه کرد

شرکت ریبوک (Reebok) مجموعه‌ای جدیدی از محصولات خود را به بازار عرضه کرده که در آن از گرافن استفاده شده است. این لباس‌های زمستانی به دلیل وجود نانومواد گرمای بیشتری را در خود نگه می‌دارند.

برند آمریکایی پوشاک ورزشی ریبوک مجموعه Thermowarm+Graphene را به بازار عرضه کرد. این تولیدکننده کفش و پوشاک آمریکایی با عرضه مجموعه پوشاک Thermowarm+Graphene ، اولین استفاده تجاری از گرافن در لباس‌های ورزشی را تجربه می‌کند. گرافن یکی از سبک‌ترین، نازک‌ترین و قوی‌ترین مواد  کشف شده است. کشف گرافن جایزه نوبل فیزیک را در سال ۲۰۱۰ برای محققان به ارمغان آورد.

این مجموعه شامل یک کاپشن پشمی پنبه‌ای، یک شلوار و یک ژاکت زیپ دار است. این شرکت در بیانیه رسانه‌ای خود اعلام کرد که فناوری چاپ شبکه داخلی Thermowarm+Graphene روی لباس‌ها بسته به بافت اصلی، بین ۸ تا ۱۵ درصد گرمای بیشتری را نسبت به پارچه‌های معمولی حفظ می‌کند.

فناوری تزریق گرافن در بیش از دوازده محصول مختلف از انواع شلوارها تا کت‌ استفاده شده است و مجموعه‌ای از انواع مختلف سبک زندگی ورزشی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. همه مجموعه‌های ارائه شده دارای یک شبکه چاپی Thermowarm+Graphene در مهمترین بخش‌های لباس نظیر پانل‌های شانه و پانل‌های بالای ساق پا هستند که بیشترین نفع را برای مصرف کنندگان خواهد داشت.

هنگام استفاده، بخش Thermowarm+Graphene  گرمای بدن را جذب می‌کند و در تمام پانل های چاپ شده با گرافن این گرما ذخیره می‌شود تا مصرف کننده در هوای سرد، گرم‌تر بماند.

چندلر فراست، مدیر ارشد محصولات ریبوک می‌گوید: « فناوری Thermowarm+Graphene انقلابی در صنعت پوشاک ایجاد می‌کند و موجب می‌شود که لباس‌های زمستانی ما مصرف کنندگان را گرم‌تر نگه دارد. اکنون با Thermowarm+Graphene، مصرف کنندگان می‌توانند در هوای سرد، گرمتر بمانند بدون این که عملکرد لباس دستخوش تغییر شده یا مصرف کننده مجبور باشد سبک لباس پوشیدن خود را تغییر دهد.»

بیشتر مجموعه Thermowarm+Graphene در سطح جهانی در سایت Reebok.com برای مردان و زنان در دسترس است و نسخه‌های بیشتری برای عرضه در طول فصل پیش رو برنامه‌ریزی شده است.

همراه با این مجموعه، این شرکت همچنین آخرین نسخه از محصول Nano X1 خود را به صورت ویژه برای هالووین آماده کرده است که شامل یک سری لباس‌های ترسناک ویژه نظیر هیولای فرانکنشتاین است.