دوره صنعتی فناوری نانو در مهندسی الاستومرها و طراحی فرمول

دوره صنعتی فناوری نانو در مهندسی الاستومرها و طراحی فرمول، با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، صنعت و بازار نانو و مرکز توسعه نانو کامپوزیت رنگ و رزین، بصورت مجازی برگزار می‌شود.

این رویداد وبیناری در قالب دوره‌های صنعتی فناوری نانو، در روز شنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۶ و در سایت ایوند برگزار خواهد شد:

لینک ثبت‌نام و برگزاری دوره مجازی

محورهای این رویداد وبیناری عبارتند از:

آشنایی با انواع الاستومرها
اختلاط نانوفیلرها
سیستم‌های پخت الاستومرها
خواص مکانیکی الاستومرها
کنترل کیفیت قطعات لاستیکی
فناوری نانو و کاربردهای صنعتی آن در الاستومرها
طراحی فرمول

شرکت در این دوره برای عموم علاقمندان آزاد است و به مخاطبان صنعتی، مدیران، کارشناسان تحقیق و توسعه و متخصصان شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع، و همچنین اعضای هیئت‌علمی و پژوهشگران و فناوران علاقمند و مرتبط به صنایع پلیمری و کامپوزیت و حوزه‌های مربوطه آن توصیه می‌شود.

مدرس این دوره صنعتی، دکتر پیمان عزتی، دکتری مهندسی پلیمر، بنیان‌گذار استارتاپ دکتر کامپاند، طراح فرمولاسیون کامپاندهای الاستومری و کوچ صنعت لاستیک است.

صفحه ثبت‌نام و برگزاری رویداد مجازی:
https://evand.com/events/0116

هزینه ثبت‌نام: ۱،۱۰۰،۰۰۰ تومان
(با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان)

*صفحه اینستاگرام:
INDnano.ir@
Dr_Compound@

در پایان دوره به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره صنعتی از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اعطا خواهد شد.

همچنین، در پایان این رویداد لایو تور فناوری صنعتی با محوریت بازدید مجازی بصورت زنده از نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی فناوری نانو ایران در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت به نشانی INDnano.ir@ برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان امکان بازدید مجازی از محصولات فناوری نانو ایران در حوزه صنایع پلیمری و نانوکامپوزیتی و طرح پرسش‌های خود از راهبر تور را خواهند داشت.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل IPS@nano.ir مکاتبه و یا با شماره ۰۹۱۹۰۳۹۹۰۶۱ تماس حاصل نمایند.طراحی فرمول