تولید و عرضه الکترودهای طرح‌دار لایه نازک

پلاتی‌پوس تکنولوژیز تامین‌کننده پیشرو پوشش‌های فلزی، الکترودهای طرح‌دار لایه نازک به بازار عرضه می‌کند.

همانطور که نیاز به اندازه‌گیری‌های شیمیایی و زیستی در سراسر جهان در حال گسترش است، الکترودهای لایه نازک برای دانشمندان و مهندسان اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. الکترودهای طرح‌دار به‌عنوان سطح تماس الکتریکی عمل می‌کنند تا جریان یا ولتاژی را برای اندازه‌گیری خواص الکتریکی مواد، از جمله رسانایی یا مقاومت فراهم ‌کنند. الگوی روی الکترود، مناطقی را ایجاد می‌کند که الکتریسیته می‌تواند در آن جریان داشته باشد و جایی که باید از عبور جریان جلوگیری شود، دیکته می‌کند. شرکت پلاتی‌پوس تکنولوژیز (Platypus Technologies) که به دلیل پوشش‌های فلزی با کیفیت بالا شناخته شده است، اکنون به عنوان یک تامین کننده ارزشمند برای الکترودهای طرح‌دار عمل می‌کند.

پلاتی‌پوس تکنولوژیز مهارت‌های موجود خود را در پوشش‌های فلزی و فوتولیتوگرافی ترکیب کرده‌ تا الکترود طرح‌دار جدید ارائه کند. طرح‌های جدید این شرکت امکان آزمایش‌های زیادی را در اختیار دانشمندان و پژوهشگر قرار می‌دهد. الکترودهای طرح‌دار بستری را برای طیف وسیعی از کاربردهای حسگری فراهم می‌کنند. الکترودها با یک پوشش طلایی یکنواخت ساخته می‌شوند که تحرک بار و حساسیت بالایی را ارائه می‌کند. این سطوح الکترود طلا را می‌توان در کاربردهایی مانند حسگری شیمیایی، توسعه انواع حسگر، آزمایش زیستی و آنالیز مایعات استفاده کرد.

طرح‌های جدید توسعه‌یافته پلاتی‌پوس تکنولوژیز شامل آرایه‌های الکترود بین رقمی (IDE)، آرایه‌های الکترودی برای ترانزیستورهای اثر میدانی (FET)، آرایه‌های الکترود ۴ پروب و ۶ پروب، و الکترودهای تک دیسکی است. این دستگاه‌های الکترود بر روی شیشه شفاف ساخته می‌شوند که کاربر را قادر می‌سازد نمونه قرار گرفته در بالای الکترودها را ببیند و دستکاری کند. الگوهای الکترود با خلوص بالا (۹۹٫۹۹۹٪) طلا بر روی یک لایه چسبندگی تیتانیوم ساخته شده است. این لایه‌های فلزی از طریق تبخیر برای به حداقل رساندن زبری سطح پوشش داده می‌شوند و از طریق فوتولیتوگرافی الگودهی می‌شوند.

علاوه بر این، پلاتی‌پوس تکنولوژیز دارای قابلیت‌هایی برای ایجاد الکترودهای طرح‌دار سفارشی براساس درخواست‌ و کاربردهای مورد نیاز مشتری است.