عرضه تجاری پرایمرهای ضدخوردگی حاوی نانومواد

شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials)، تولیدکننده سوسپانسیون‌های حاوی نانوپلاکت گرافنی، مجموعه‌ای از پرایمرهای ضدخوردگی خود را عرضه می‌کند.

این شرکت به‌تازگی از طیف وسیعی از پرایمرهای صنعتی ضد خوردگی که بر اساس فناوری Genable به خوبی تثبیت شده، خبر داد.

نتایج بررسی‌ها نشان داده است که نانوپلاکت‌های گرافنی به‌عنوان یک افزودنی چندمنظوره، مانع مؤثری در برابر عوامل خارجی بوده و خاصیت ضدخوردگی در رنگ‌ها و پوشش‌ها ایجاد می‌کنند. به‌دنبال نتایج به‌دست آمده از طریق تحقیقات و آزمایش‌های گسترده داخلی، این شرکت دو نمونه اولیه سیستم رنگ با استفاده از محصولات گرافنی را توسعه داده است.

دو پرایمر مبتنی بر اپوکسی راه را برای کسانی که به پذیرش گرافن فکر می‌کنند، باز می‌کند تا فواید بالقوه آن را در فرمولاسیون‌ها آزمایش و ارزیابی کنند.

پرایمر Genable Epoxy یک محصول هیبریدی است که گرافن را با افزودنی فسفات روی ترکیب می‌کند تا کاربر نهایی را قادر سازد از هم‌افزایی ارائه شده توسط هر دو سیستم در کاربردهای استاندارد، مانند محیط‌های شهری و صنعتی بهره‌مند شود. پرایمر Genable CX یک سیستم هیبریدی با کارایی بالا است، اما این فرمولاسیون بر اساس شیمی گرافن و آلومینیوم انجام شده است و همچنین محافظت ضدخوردگی را برای محیط‌های سخت، مانند کاربردهای دریایی ارائه می‌کند.

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان همچنان به آزمایش گرافن در فرمول‌های خود ادامه می‌دهند، انتظار می‌رود استفاده از این پرایمرهای ساده و ایمن مبتنی بر اپوکسی به مشتریان شرکت اپلاید گرافن متریالز نیز اجازه دهد تا پذیرش گرافن را تسریع کنند.

به عنوان یک شرکت مبتکر پیشرو در فناوری گرافن، این شرکت از نزدیک با شرکای خود مانند آژانس محیط زیست بریتانیا (EA) همکاری می‌کند تا مزایای عملکرد رنگ‌ها و پوشش‌های مبتنی بر گرافن را در مقیاس وسیع‌تر نشان دهد. استفاده از سوسپانسیون‌های گرافن در سیستم‌های مبتنی بر آب مشکل‌ساز بوده‌اند، این سوسپانسیون‌ها باعث بی‌ثباتی پوشش می‌شدند یا نیاز به مقدار زیادی سورفکتانت داشتند. فناوری پیشرفته اپلاید گرافن متریالز امکان پراکندگی‌سازی آسان گرافن را در پوشش‌های اپوکسی پایه آب فراهم می‌کند و محافظت در برابر خوردگی را بهبود می‌بخشد. تحقیقات آن‌ها نشان‌دهنده پیشرفت مهمی در افزایش عملکرد ضدخوردگی پوشش‌های ضدآب حاوی گرافن® Genable در کاربردهای صنعتی است.

آدریان پاتس، مدیر اجرایی شرکت اپلاید گرافن متریالز گفت: «ما خوشحالیم که می‌توانیم این دو محصول پرایمر Genable را ارائه کنیم، که پیش‌بینی می‌کنیم این کار به تسریع بیشتر پذیرش فناوری نانوپلاکت‌های گرافن توسط مشتریان ما کمک کند.»