برگزاری سومین وبینار ICAN NETWORK

مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) در نظر دارد، سلسله نشست­‌های آنلاین بیان تجارب در حوزه­‌های مرتبط با نانوفناوری را برگزار نماید. سومین دوره از این وبینارها با موضوع “کاربردهای چارچوب های فلزی-آلی” برگزار خواهد شد. شرکت در این وبینار برای دانشجویان با تخفیف همراه خواهد بود. شروع ثبت‌نام از ۱ تا ۳۰ دی‌ماه خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کد تخفیف با شماره تلفن ۰۲۱۵۶۲۷۷۱۵۶ تماس بگیرید.

مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) بستری برای شناسایی و حمایت از ایده‌های نو و تبدیل آن‌ها به محصول، مشاوره به صاحبان کسب و کار به منظور استفاده از فناوری در تولیدات خود و ایجاد فرصت برای سرمایه‌گذاران است. این مرکز در نظر دارد، سلسله نشست­‌های آنلاین بیان تجارب در حوزه­‌های مرتبط با نانوفناوری را برگزار نماید. سومین دوره از این وبینارها با موضوع “کاربردهای چارچوب های فلزی-آلی” از تاریخ ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. شرکت در این وبینار برای دانشجویان با تخفیف همراه خواهد بود.

برای ثبت‌نام به لینک زیر مراجعه فرمایید.
https://icanano.ir/ican-network/

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۵۶۲۷۷۱۵۶ تماس بگیرید. با مراجعه به صفحه اینستاگرام آیکن به آدرس https://instagram.com/icanano.official از آخرین اخبار آیکن مطلع شوید.