آشنایی با اصول و قوانین مالی شرکت‌ها

دوره آشنایی با اصول و قوانین مالی شرکت‌ها، چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود. این دوره که توسط دکتر پیمان کریمی تدریس می‌شود از جمله دوره‌های آموزش مجازی شتابدهنده نانوپل است که تخفیف مناسبی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و نانویی در نظر گرفته شده است.

عدم آگاهی از مسائل مالی شرکت سبب می‌شود که سود دهی از بین برود اما عدم آگاهی از مسائل مالیاتی مسبب ضرر و زیان خواهد بود؛ به همین جهت شتابدهنده علمی-صنعتی نانوپل با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، شرکت فیدار بسپار ارک و گروه مالی مدبران معتمد، اولین دوره آموزشی خود را موضوع آشنایی با اصول و قوانین شرکت‌ها، برگزار می‌نماید.
این دوره مناسب کسب و کار و شرکت‌‌های نوپا است که در آن به آگاهی بخشی نسبت به مسائل مالیاتی انواع شرکت‌ها پرداخته می‌شود؛ مباحثی چون نحوه ارائه اظهارنامه مالیاتی، دفتر نویسی، مباحث مالیات بر ارزش افزوده و …

نحوه برگزاری دوره بصورت مجازی و بر بستر google meet بوده تا امکان دسترسی آسان و بی‌دغدغه برای علاقمندان به شرکت در دوره آشنایی با اصول و قوانین مالی شرکت‌ها فراهم شود.
هزینه شرکت در دوره مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ هزار تومان می‌باشد؛ برای آن دسته از علاقمندان که حداکثر تا روز شنبه ۱۱ دیماه اقدام به ثبت‌نام نمایند هزینه دوره ۵۹٫۰۰۰ هزار تومان خواهد بود؛ لازم به ذکر است شرکت‌های دانش‌بنیان، نانویی و شرکت‌های مستقر در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران از ۵۰ درصد تخفیف ویژه بهره‌مند خواهند شد.
برای ثبت‌نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۴۴۷۸۷۰۸۲ و یا شماره واتساپ ۰۹۳۵۲۶۲۷۹۶۱ در ارتباط باشید.