عرضه تجاری طیف وسیعی از مواد گرافنی

شرکت آلفا شیمی (Alfa Chemistry) مجموعه‌ای از مواد گرافنی نظیر پودر و پوشش گرافنی، گرافن تقویت شده و گرافن عامل‌دار را عرضه می‌کند.

گرافن به عنوان یکی از تأثیرگذارترین مواد روی زمین شناخته شده است و کاشفان آن برنده جایزه نوبل فیزیک در سال ۲۰۱۰ شدند. آلفا شیمی با داشتن دانش تخصصی در زمینه گرافن، یک سری محصولات گرافنی متنوع را برای محققان صنعتی و دانشگاهی عرضه کرده است. پیش از این، این شرکت مجموعه‌ای غنی از محصولات و راه‌حل‌های مرتبط با گرافن را برای علاقه‌مندان و کاربران عرضه کرده بود.

مدیر بازاریابی آلفا شیمی می‌گوید: «گرافن نازک‌ترین، قوی‌ترین و سبک‌ترین ماده شناخته شده است که استحکام و خاصیت ارتجاعی باورنکردنی دارد. طی دهه گذشته جامعه علمی و صنعتی شاهد چشم انداز عظیم گرافن در علم مواد، انرژی و زیست پزشکی بوده است. خواص نوری، الکتریکی و مکانیکی عالی گرافن امکانات بی نهایتی را به ارمغان آورده است. برای مثال، گرافن به بسیاری از محصولات الکترونیکی و باتری‌ها کمک می‌کند تا عملکرد بهتری داشته باشند.»

با توجه به محبوبیت گرافن در بین شرکت‌ها و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی در سراسر جهان، آلفا شیمی تصمیم گرفته است تا برای سهولت در جستجو و خرید محصول، مجموعه‌ای از مواد گرافن را عرضه کند که برخی از آنها به قرار ذیل است:

بیوگرافن

بیوگرافن ارائه شده توسط آلفا شیمی مقرون به صرفه است و می‌تواند در انواع سناریوهای زیستی استفاده شود، به‌عنوان مثال، برای افزایش عملکرد حسگرهای زیستی، بیوالکترونیک و حسگرهای زیستی.

سری پوشش

آلفا شیمی بر اساس نانوذرات گرافن مجموعه‌ای از پوشش‌ها از جمله پوشش ضدخش، عامل رسانایی و پوشش‌های گرافن را برای کمک به بهبود خواص ترموفیزیکی ارائه می‌کند.

گرافن دوپ شده

گرافن دوپ شده خواص نوری/الکترونیکی جذاب‌تری را نشان می‌دهد. آلفا شیمی گرافن دوپ شده با بور، گرافن دوپ شده با نیتروژن، گرافن دوپ شده با فسفر و گرافن دوپ شده با گوگرد را ارائه می‌دهد.

گرافن عامل دار

گرافن عامل دار چشم انداز کاربردی خوبی در زمینه مواد کامپوزیت پلیمری و دستگاه‌های کاربردی فوتوالکتریک و زیست پزشکی دارد. گرافن عامل‌دار ارائه شده در آلفا شیمی عبارتند از: گرافن عامل دار شده با آلکیل آمین، گرافن آمینه، کربوکسیل گرافن، گرافن فلورینه، گرافن عامل‌دار هیدروکسیل و گرافن اصلاح شده با سیلان.

گرافن و اکسید گرافن

آلفا شیمی انواع گرافن و اکسید گرافن را ارائه می‌کند که شامل آئروژل، سوسپانسیون گرافنی، تراشه گرافن FET، فیلم گرافنی، نانوکامپوزیت گرافنی، نانومواد گرافنی، نانوپلاکت‌های گرافنی، اکسید گرافن، کاغذ گرافن، پودر گرافن، گرافن تک‌بلوری لایه‌برداری شده، اکسید گرافن احیاء شده و گرافن تک‌لایه.

گرافیت

آلفا شیمی طیف گسترده‌ای از محصولات گرافیت را ارائه می دهد، از جمله: گرافیت کیش، گرافیت طبیعی با کریستالی بالا، گرافیت نانو، گرافیت فلورینه، گرافیت دیسپرس شده.

سری جوهر

گرافن در بسیاری از کاربردها در الکترونیک چاپی، از جمله حسگرهای شیمیایی و حرارتی، ابرخازن های مینیاتوری و ترانزیستورهای لایه نازک استفاده شده است. در آلفا شیمی، جوهر رسانا، جوهر گرافن و جوهر ترکیبی موجود است.

تمام محصولات گرافن در آلفا شیمی سیستم کنترل کیفیت دقیق را گذرانده‌اند.