همکاری مشترک برای استفاده از نقاط کوانتومی در تشخیص طبی

نانوهارمونیکس (NanoHarmonics) و آوجن فارما (Avagen Pharma) همکاری مشترکی برای توسعه فناوری‌های حوزه مراقبت‌های بهداشتی آغاز کرده‌اند.

نانوهارمونیکس پیشگام در تشخیص پزشکی با کمک فناوری نانو است. آوجن فارما نیز یک شرکت نانوداروسازی مستقر در تگزاس است. این دو شرکت برای پیشبرد مأموریت‌های خود در تغییر سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی از طریق فناوری‌ نانو، همکاری مشترکی را آغاز کرده‌اند.

آوجن فارما بر روی محصولات دارویی جدید با استفاده از فناوری نانو ثبت شده به‌نام NanoPro Rx™ تمرکز دارد. نانوهارمونیکس از فناوری نقاط کوانتومی موسوم به Abacus™ در پلتفرم تشخیصی ثبت شده خود استفاده می‌کند.

جاستین جونز، مدیرعامل آوجن فارما می‌گوید: «تمرکز ما استفاده از فناوری نانو برای ایجاد یا بهبود داروها و تشخیص‌ها در بخش مراقبت‌های بهداشتی است. این زمان بسیار خوبی برای گرد هم آوردن پلت‌فرم‌های مختلف فناوری نانو و استفاده از هم‌افزایی داخلی بین هر دو شرکت برای بهبود کارایی، ایمنی و دسترسی به محصولات بهداشتی خاص برای مردم در سراسر جهان است.»

جیمی استا ماریا، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل نانوهارمونیکس می‌گوید: «همکاری ما با آوجن فارما به ما این امکان را می‌دهد که واقعاً مراقبت‌های بهداشتی را از طریق کاربردهای عملی فناوری نانو متحول کنیم.»

دفتر مرکزی آوجن فارما در سن آنتونیو، قرار دارد. این شرکت بر روی محصولاتی برای پر کردن خلاهای موجود تمرکز می‌کند و راه‌های سریع‌تر و کمتر تهاجمی‌تر را برای بهبود روش‌های تشخیصی فعلی ایجاد می‌کند. آوجن فارما از این تخصص برای تمرکز بر محصولات پویا استفاده می‌کند که واقعاً سلامت و رفاه افراد را افزایش می‌دهد.

فناوری پتنت شده شرکت نانوهارمونیکس، Abacus™ پایه و اساس پلت فرم تشخیصی آن‌ها است. نانوهارمونیکس از طریق تشخیص کمی، شناسایی نشانگرهای زیستی، نظارت بر درمان و نتایج سریع به ایجاد محصولات ایمن‌تر، مؤثرتر و در دسترس‌تر کمک می‌کند.