فراخوان جذب ایده جهت توسعه محصولات مبتنی بر چارچوب‌های فلزی-آلی

مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی فراخوان جذب ایده جهت توسعه محصولات مبتنی بر چارچوب‌های فلزی-آلی را اعلام کرد علاقمندان می‌توانند از طریق سایت آیکن برای ثبت‌نام در این فراخوان اقدام کنند.

مهلت ارسال ایده‌ها در این فراخوان پایان بهمن‌ماه خواهد بود و داوری طرح‌ها تا ۲۰ اسفند انجام خواهد شد. نتایج این داورها در ۲۵ اسفندها اعلام شده و شتاب‌دهی و ساخت نمونه اولیه نیز در سال ۱۴۰۱ انجام می‌شود. طرح‌های برگزیده از اردیبهشت تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ برای ساخت نمونه اولیه فرصت خواهند داشت. در ضمن برای افراد دارای سابقه انجام پروژه در حوزه فراخوان نیز اولویتی در نظر گرفته شده است.

متخصصان این حوزه می‌توانند تا پایان بهمن‌ماه، ایده‌های خود را از طریق لینک زیر ارسال نمایند. پس از داوری و اعلام سه تیم برتر، فرصت حمایت شش ماهه و بهره‌مندی از حمایت‌های فنی و آموزشی در اختیار تیم‌ها قرار خواهد گرفت.

https://icanano.ir/ican-network/mof-challenge/

‫علاقمندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با این حوزه فناوری، در رویداد ICANETWORK3 نیز شرکت نمایند. ثبت‌نام در این رویداد برای تیم‌های شرکت‌کننده در فراخوان رایگان خواهد بود. جهت ثبت‌نام به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://icanano.ir/ican-network/