یک پکیج بهداشتی و درمانی نانویی/ از جعبه کمک‌های اولیه تا مواد ضدعفونی‌کننده

شرکت کیفیت تولید تکاپو (کیتوتک) یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه محصولات نانویی است طیف وسیعی از محصولات بهداشتی و درمانی نانویی را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

جعبه کمک‌های اولیه خودرو، جعبه کمک‌های اولیه پیشرفته، جعبه کمک‌های اولیه همراه، فوم ضدعفونی‌کننده دست، سیلوسپت شستشوی سطوح و زمین، سیلوسپت شستشوی وسایل و تجهیزات، سیلوسپت ضدعفونی‌کننده محل تزریق، سیلوسپت ضدعفونی‌کننده دست، سیلوسپت مناسب سوختگی، سیلوسپت دهانشویه، سیلوسپت ضدعفونی‌کننده زخم، سیلوسپت وسایل و تجهیزات بیمارستانی، فوم کاسپیا، سیلوسپت سطوح و زمین، فوم ضدعفونی‌کننده بدن، سیلوسپت پرپ، خمیر بندآورنده خون‌ریزی و خمیر بندآورنده خون‌ریزی استخوان از جمله محصولات نانویی این شرکت است که موفق به دریافت گواهی‌نانومقیاس شده است.

محلول‌های ضدعفونی‌کننده این شرکت بر پایه نانونقره است. خانواده‌ محصولات ضدعفونی‌کننده‌ سیلوسپت فاقد الکل، بوی بد و رنگ بوده و به هنگام استفاده در محل زخم ایجاد سوزش و درد نمی‌کنند. سیلوسپت یکی از فناوری‌های این شرکت است که برای ضدعفونی‌کردن سطوح، ابزارها و اعضا بدن طراحی و تولید شده است.

لازم به ذکر است در سال ۲۰۱۸، کیتوتک موفق به دریافت «جایزه‌ی فناوری ۲۰۱۸» از طرف مجموعه‌ Global Health & Pharma شد. از طرف این مجموعه، شرکت کیتوتک به‌عنوان «ارائه‌دهنده‌ نوین‌ترین راهکارهای پزشکی در آسیای غربی» شناخته شده است.

در سال ۱۳۹۸ نیز دکتر سهیلا سلحشور کردستانی مدیرعامل شرکت کیتوتک به‌عنوان بانوی برگزیده صنعتگر کشور معرفی شد.