انتشار شماره زمستان مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند که شماره زمستان (Volume 9, Issue 1, Summer 2022) مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

در این شماره پنج مقاله اصیل و سه مقاله مروری در زمینه‌های نانوپزشکی، زیست‌شناسی، بیوتکنولوژی و داروسازی از محققین از دانشگاه‌های مختلف ایران و خارج از کشور به چاپ رسیده است.

لازم به ذکر است که مجله Nanomedicine Journal به همت مرکز تحقیقات نانوفناوری داروئی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به سردبیری دکتر محمد رمضانی منتشر می‌شود. این مجله به صورت فصلنامه بوده و تاکنون هشت جلد مشتمل بر ۳۴ شماره که حاوی ۲۴۹ مقاله اصیل و ۴۰ مقاله مروری است، در آن چاپ شده است.

مجله Nanomedicine Journal توانسته است علاوه بر کسب امتیاز علمی، پژوهشی از کمیسیون نشریات وزرات بهداشت، در پایگاه ESCI  نیز نمایه می‌شود. خوشبختانه اخیرا مجله در پایگاه Scopus نیز نمایه می‌شود.

در ادامه لیست پایگاه‌های که مجله نانومدیسین در آن‌ها نمایه می‌شود آمده است:

Web of Science – ESCI

Scopus

Chemical Abstracts Service) CAS)

Islamic World Science Citation Database) ISC)

EBSCO

Medical-Journals-Links) MJL)

DOAJ

Magiran

IrMedex

این مجله از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضای محترم هیات‌علمی، محققان و دانشجویان گرامی در زمینه کاربرد فناوری نانو در پزشکی، داروسازی و علوم پایه پزشکی استقبال می‌کند. لازم به یادآوری است سعی شده است تا فاصله بین دریافت تا پذیرش مقاله بسیار کوتاه (حداکثر یک‌ماه) باشد.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله برای چاپ در این مجله می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک http://nmj.mums.ac.ir مراجعه نمایند. فهرست مقالات این مجله و نسخه الکترونیکی آن از طریق پایگاه اینترنتی نشریه قابل دریافت است.