عرضه نوارهای خوراکی نانویی در آمازون

نوارهای خوراکی شرکت سوئیسی نانوودا (NanoVeda)،که ترکیبی از فناوری نانو سوئیس و داروهای سنتی آیورودا هندی است، در آمازون عرضه شده است.

نانوودا نوارهای خوراکی خود را برای خریداران خرده فروشی به منظور استفاده برای مدیریت وزن، بهبود تغذیه و تامین ویتامین از طریق سایت آمازون عرضه می‌کند.

نوارهای خوراکی نانوودا، یک جایگزین خوشمزه و آسان برای قرص‌ها، یا شربت‌ها است. این شرکت مستقر در سوئیس نوارهای تغذیه‌ای با قابلیت حل شدن سریع تولید کرده است.

راکشیت مهتا، بنیان‌گذار نانوودا، می‌گوید: «نوارهای ما اسیدهای دستگاه گوارش را دور می‌زنند زیرا مانند آب نباتی هستند که در دهان ذوب می‌شوند. شما این نوارها را از بسته‌بندی خارج کنید، روی زبان خود قرار دهید و اجازه دهید نوارهای خوشمزه در بدن شما حل شود.»

وی می‌گوید: «ما در این نوارها، فناوری نانو سوئیس را با آیورودا، یکی از قدیمی‌ترین سیستم‌های درمانی جامع در جهان، ترکیب کرده‌ایم.»

او افزود: «ما بهترین‌های ابزارپزشکی دنیای قدیم را با نوآوری فناوری امروز ترکیب کرده‌ایم. ما قدرت آیورودا را به سبک زندگی سالم شما می آوریم.»

از جمله محصولات این شرکت می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

نوارهای کورکومین NanoVeda که حاوی کورکومین، فعال ترین ماده موجود در زردچوبه است.

نوارهای آشواگاندا NanoVeda که حاوی آشواگاندا، یک گیاه دارویی سنتی هندی است.

نوارهای انرژی NanoVeda

نوارهای ایمنی NanoVeda

نوار خواب NanoVeda

نوارهای آهنی NanoVeda

نوارهای پروبیوتیک NanoVeda

نوارهای سریع حل شونده ارگانیک، بدون گلوتن

نانوودا به تازگی اعلام کرده است که به زودی نوارهای آنتی‌اسید و بیوتین را ارائه خواهد کرد.

محصولات نانوودا از فناوری پتنت شده‌ای موسوم به ThinkSol استفاده می‌کنند، فرآیندی نوآورانه که مواد را به نانوذرات ریز تبدیل می‌کند. نوارهای خوراکی نانوودا برای جلب نظر مصرف‌کنندگان، از ترکیبات ارگانیک و گیاهی استفاده می‌کند و فقط مواد خالصی که از طریق منابع پایدار بدست می‌آیند در این محصولات استفاده می‌شوند.

مهتا گفت: «این بیماری همه گیر مردم را مجبور کرد به سلامتی خود فکر کنند. از زمان شروع همه‌گیری، مصرف‌کنندگان در همه جا به‌دنبال راه‌حل‌هایی هستند که سیستم ایمنی آن‌ها را تقویت کرده و آن‌ها را سالم نگه می‌دارد.»

مهتا گفت: «ما آن را راهی هوشمندتر برای سلامتی می‌دانیم. با محصولات نانوودا، زندگی سالم آسان می‌شود! نوارها را می‌توان در هر جایی حمل و مصرف کرد. این محصولات طعم‌های عجیب و غریبی دارند که مقاومت در برابر آن‌ها سخت است!»