جذب حمایت مالی برای توسعه هیدروژل نانویی در صنعت کشاورزی

یکی از شرکت‌های بریتانیایی که در حال توسعه نوعی هیدروژل نانویی است، ۳٫۵ میلیون پوند حمایت مالی برای توسعه این فناوری دریافت کرده است.

شرکت ای‌ای‌اچ اینوویتیو هیدروژل ۳٫۵ میلیون پوند سرمایه برای پیشبرد سیستم کشاورزی مبتنی بر گرافن جذب کرده است.

این شرکت بریتانیایی اعلام کرد که این سرمایه‌گذاری ۳٫۵ میلیون پوندی را از یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه کشاورزی، تراسانا هلدینگ (Terra Sana Holdings) دریافت کرده است.

ای‌ای‌اچ اینوویتیو هیدروژل که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد که در مرکز GEIC دانشگاه منچستر قرار دارد. این شرکت ژل هیدروپونیک قابل بازیافت مبتنی بر مواد غذایی را بر اساس فناوری گرافن توسعه می‌دهد که برای کاهش هزینه‌های تولید مواد غذایی، بهبود کیفیت و کاهش اثرات زیست محیطی طراحی شده است.

ای‌ای‌اچ اینوویتیو هیدروژل از این بودجه برای توسعه کامل سیستم کشاورزی عمودی خود و راه‌اندازی یک مرکز تولیدی در منچستر استفاده خواهد کرد. این سرمایه‌گذاری پیرو سرمایه گذاری ۱ میلیون پوندی انجام شده که قبلاً توسط Innovation UK به ای‌ای‌اچ اینوویتیو هیدروژل داده شده است.

ای‌ای‌اچ اینوویتیو هیدروژل در سال ۲۰۱۸ برای توسعه ژل هیدروپونیک کاملاً قابل بازیافت مبتنی بر مواد غذایی تأسیس شد.

هیدروژل توسعه یافته توسط شرکت ای‌ای‌اچ اینوویتیو هیدروژل (با نام تجاری GelPonic) بر پایه گرافن است و برای کاهش هزینه‌های تولید مواد غذایی، بهبود کیفیت و کاهش اثرات زیست محیطی طراحی شده است.