برگزاری کارگاه در حوزه نانوالیاف با حضور متخصصانی از ایران و تایلند

سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ده صبح کارگاه آموزشی به صورت مجازی در حوزه نانوالیاف برگزار می‌شود. در این کارگاه که مدت آن چهار ساعت خواهد بود، متخصصانی از ایران و تایلند در حوزه نانوالیاف حضور خواهند داشت.

این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی با پتانسیل‌ها و توانمندی‌های ایران و تایلند در حوزه نانوالیاف برگزار می‌شود. همچنین مباحث علمی و کاربردی پیرامون نانوالیاف در این رویداد مطرح خواهد شد. دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو، سید رضا نوبختی، سفیر ایران در تایلند، دکتر رضا فریدی مجیدی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، مهندس نادر نادری، مدیرعامل شرکت فناوران نانومقیاس و دکتر علی بیت‌الهی مشاور ارشد حوزه استاندارد ستاد فناوری نانو به همراه تنی چند از متخصصان نانوالیاف در کشور از جمله شرکت‌کنندگان این کارگاه هستند. در میان شرکت‌کنندگان ایران دو شرکت بهران فیلتر (تولیدکننده نانوفیلتر) و شرکت فناوران نانومقیاس (تولیدکننده نانوالیاف و ماسک نانویی) نیز حضور دارند. علاوه‌بر این پژوهشگران و فناورانی از مرکز ملی فناوری نانو تایلند (NANOTEC) در این کارگاه حضور خواهند داشت.

این کارگاه در دو بخش برگزار خواهد شد که در بخش اول به مباحث علمی و کاربردی نانوالیاف پرداخته خواهد شد و در بخش دوم نیز موضوعات تجاری‌سازی و صنعتی‌سازی نانوالیاف مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

برای ثبت‌نام به این لینک مراجعه کنید