آلفا شیمی، مواد گرافن مانند متعددی را به بازار عرضه می‌کند

شرکت آلفا شیمی (Alfa Chemistry) محصولات گرافن مانند متعددی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این محصولات قابلیت استفاده در صنایع مختلف را دارا هستند.

گرافن علاقه زیادی را در جامعه دانشگاهی و تحقیقاتی برانگیخته است و به دلیل عملکرد عالی خود، نوآوری را در طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها وارد کرده است. با خواص مشابه گرافن، مواد گرافن مانند اکنون به صورت نظری یا عملی مورد بررسی قرار گرفته‌اند. آلفا شیمی در خط مقدم ارائه مواد شیمیایی جدید، طیف گسترده‌ای از مواد گرافن مانند، را برای محققان و مهندسان در سراسر جهان ارائه کرده است. همه این محصولات دقیق‌ترین استانداردهای کیفیت، خلوص و سازگاری را دارند و انتظار می‌رود در صنایع مختلف نظیر الکترونیک با کارایی بالا، محاسبات کوانتومی، سلول‌های خورشیدی، آشکارسازهای نوری و سایر زمینه‌ها به کار روند.

مدیر بازاریابی آلفا شیمی می گوید: «گرافن دو بعدی و آنالوگ‌های آن ساختاری مشابه گرافن دارند، به همین دلیل است که آنها را موادی مانند گرافن می‌دانند. به دلیل خواص الکتریکی، نوری، گرمایی و شیمیایی منحصر به فرد، گرافن دو بعدی در زمینه تجهیزات الکترونیکی، حسگرها و کاتالیزور به کار گرفته می‌شود. متداول‌ترین گرافن‌های دو بعدی عبارتند از: نیترید بور شش ضلعی، فسفر سیاه، دی سولفید مویبدن، دی‌سلنید مولیبدن، دی‌سلنید تنگستن و دی‌سولفید تنگستن.»

برخی مواد گرافن مانند ارائه شده توسط آلفا شیمی در زیر فهرست شده است:

فسفر سیاه

فسفر سیاه به طور بالقوه می‌تواند در زمینه‌هایی مانند فوتوکاتالیست، تجزیه نوری، نیمه‌هادی‌ها، ارتباطات نوری، ترانزیستورهای سریع‌ و موارد دیگر استفاده شود. آلفا شیمی پودر فسفر سیاه با کیفیت بالا و بلورهای فسفر سیاه را ارائه می دهد که برای استفاده در آزمایشگاه های تحقیق و توسعه و سایر موسسات تحقیقاتی بسیار مناسب است.

نیترید بور

نیترید بور موجود در آلفا شیمی شامل پودر BN، محلول BN، فیلم CVD hBN روی ویفر SiO2/Si، CVD hBN روی فویل مس، جوهر hBN و نیترید بور شش ضلعی (h-BN) است.

مولیبدن دی‌سلنید (MoSe2)

MoSe2 عضو مهمی از خانواده دی هالید فلزات واسطه (TMDC) است و توجه گسترده‌ای را در کاربردهای مختلف در الکتروشیمی، فوتوکاتالیست و سیستم‌های فتوولتائیک به خود جلب کرده است. آلفا شیمی MoSe2 تک لایه، لایه برداری شده مکانیکی، را بر روی بسترها ارائه می‌دهد.

دی سولفید مویبدن (MoS2)

آلفا شیمی انواع مختلفی از MoS2 از جمله bio MoS2، MoS2 تک لایه، لایه برداری شده مکانیکی، MoS2 تک لایه، بلورهای MoS2، محلول MoS2، پودر فوق ریز MoS2 را ارائه می‌دهد.

تنگستن دی‌سلنید (WSe2)

آلفا شیمی دی‌سلنید تنگستن را در اشکال مختلف مانند تک لایه WSe2 و تک لایه WSe2 برای کاربردهای مختلف فراهم می کند.

تنگستن دی سولفید (WS2)

آلفا شیمی دارای دی سولفید تنگستن در مقیاس نانو است که به صورت پودر یا پراکنده در دسترس است و برای ترانزیستورها، حسگرها یا سایر وسایل الکترونیکی استفاده می شود.