تولید و عرضه ماسک حاوی نانوالیاف در بازار هند

شرکت نیروانا بینگ اولین شرکت هندی است که با استفاده از نانوالیاف، ماسک و فیلتر هوا تولید کرده است. این شرکت در حال حاضر در بازار هند و جنوب آسیا محصولات خود را توزیع می‌کند.

نیروانا بینگ (Nirvana Being) با چشم‌اندازی برای بهتر کردن جهان در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد. این شرکت متعهد به ارائه محصولاتی برای زندگی بهتر به مشتریان خود است. جی دهار موسس و مدیرعامل نیروانا بین، قربانی آلودگی هوا در دهلی شد، که همچنان آلوده‌ترین منطقه روی کره زمین و کانون بیماری‌های واگیردار است. از آنجایی که هیچ راه حل سریعی برای معکوس کردن آلودگی هوا وجود ندارد، او متوجه شد که به راه‌حل‌هایی برای فیلتر کردن هوایی که تنفس می‌کند، چه در داخل خانه و چه در خارج از منزل نیاز دارد. دهار چاره‌ای جز یافتن راه‌حل‌های مطمئن برای محافظت از خود، هم در داخل و هم در خارج از خانه نداشت.

نیروانا بینگ بر عرضه محصولات زیست محیطی پایدار، قابل استفاده مجدد و مقرون به صرفه متمرکز شده است که به دلیل کیفیت هوای بد هند، در حال توسعه بازار خود در جنوب آسیا است. استفاده از فناوری‌ نانو آنها را قادر می‌سازد تا سهم بیشتری از بازار را بدست آورند و رشد کنند.

دهار می‌گوید: «کسب و کار ما به دو استراتژی آنلاین و آفلاین تقسیم می‌شود. برای بخش آنلاین، ما وب‌سایت خود را داریم که همه این راه‌حل‌های داخلی و خارجی را برای مبارزه با آلودگی هوا و کرونا در دسترس قرار می‌دهد. ما همچنین در برخی از بازارهای تجارت الکترونیک پیشرو در هند و بسیاری از پلتفرم‌ها، فهرست شده‌ایم. برای خرده فروشی، ما راهبردی برای تجارت مدرن و همچنین تجارت عمومی داریم. نیروانا بینگ یک مدل توزیع دارد که در آن به داروخانه‌ها، اسباب‌بازی‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های لوازم‌التحریر، کتاب‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ در دهلی، گورگان و بمبئی دسترسی داریم. ما حدود ۶۰ درصد مشتریان دائمی در پلتفرم‌های خود داریم.»

نیروانا بینگ مجموعه‌ای از محصولات و راه‌حل‌های نوآورانه ضد آلودگی را ارائه می‌دهد. این شرکت محصولاتی دارد که از ماسک‌های تخصصی با بالاترین گواهی‌نامه‌ها برای استفاده عمومی روزمره گرفته تا ماسک‌های ورزشی با سطح بالاتر برای قابلیت تنفس بهتر، با گواهی‌های جهانی آزمایش‌شده مطابق با نیازهای مشتری، شروع می‌شود.

نیروانا بینگ اولین برندی در هند بود که ماسک‌هایی را از نانوالیاف یا فناوری نانو الکتروریسی شده ساخته است. دهار گفت: «راه‌حل‌های فناوری برای سلامت و ایمنی، محیط زیست و پایداری در این زمان‌های سخت مورد تقاضا هستند. از زمانی که شروع کردیم، هدف ما این بود که با راه‌حل‌های منحصربه‌فرد مبتنی بر فناوری نانو که برای بهبود سلامت و تندرستی افراد و خانه‌ها یا محل کارشان طراحی شده‌اند، در بازار اثر بگذاریم. محصول ما، ماسک Airific 2.0 اولین ماسک ضد ویروسی هند است که ۹۶ ویروس و باکتری کامل را از بین می‌برد. ما معتقدیم که با سابقه طولانی بیماری‌های واگیردار و آلودگی هوا در هند، فناوری نانو راهکار اصلی برای ساخت فیلتر هوا است. تمام راه‌حل‌های تهویه مطبوع ما نیز از فناوری سبز تایید شده استفاده می‌کنند و کاملاً قابل استفاده مجدد و قابل شستشو هستند.»