ژل نانویی گیاهی برای از بین بردن لکه‌های دور چشم

شرکت انتود فارماکیوتیکالز (ENTOD Pharmaceuticals) ژل چشم مبتنی بر فناوری نانو را توسعه می‌دهد. در این محصول فرمولاسیون سلولی زیستی مبتنی بر فناوری نانو حاوی مواد طبیعی گیاهی با دقت تنظیم شده است. این سرم ژل تسکین‌دهنده، خنک‌کننده، غیر چسبنده و غیر تحریک‌کننده پوست دور چشم است.

شرکت انتود فارماکیوتیکالز با همکاری نوسکین لاندن (NuSkin London)، آزمایشگاه تحقیقاتی لوازم آرایشی در انگلستان، سرم ژل چشم مبتنی بر فناوری نانو را با نام تجاری Eyecirque تولید کرده است. این ژل منحصر به فرد بر اساس فرمولاسیون مبتکرانه گیاهی حاوی کمپلکس ویتامین A+C+E به راحتی جذب پوست اطراف چشم می‌شود و نتایج بسیار جالب توجه‌ای را به همراه دارد.

این محصول دارای ویژگی‌های دیگری مانند آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری، عوامل روشن‌کننده پوست و مواد طبیعی فوق‌العاده مرطوب‌کننده است.

نیکخیل کی ماسورکار، مدیر اجرایی شرکت انتود فارماکیوتیکالز، گفت: «ناحیه حساس زیر چشم ما قطعا نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارد. بی‌خوابی شبانه، استرس و خیلی چیزهای دیگر می‌تواند منجر به لکه‌هایی در زیر چشم، حلقه‌های سیاه و موارد دیگر نظیر پف کردن و متورم شدن زیر چشم شود. بنابراین، تیم ما سرم ژل زیر چشم Eyecirque را ارائه کرده است که اولین سرم ژل زیر چشم مبتنی بر فناوری نانو در جهان است که با مواد طبیعی اثبات شده علمی و کاملاً برای ایمنی روی پوست دور چشم آزمایش شده است. نتایج را می توان در چند هفته پس از استفاده مشاهده کرد. با این حال، برای مشاهده پیشرفت های چشمگیر و ادامه تقویت پوست اطراف چشم در طولانی مدت، باید حداقل ۶ هفته از آن استفاده کنید.

مواد تشکیل دهنده از طریق فناوری نانو، با یک فرآیند کاهش اندازه ذرات پیشرفته، کوچک‌سازی شده‌اند تا اندازه ذرات کمتر از ۵۰ نانومتر را به دست آورند. این نانوذرات بسیار کوچک قوی تقریبا ۲۰ برابر بهتر و سریعتر جذب پوست می‌شوند و نفوذ عمیق‌تری در پوست دارند. این موضوع امکان پخش بیشتر در سراسر پوست را فراهم می‌کند و فراهمی زیستی را نیز بهبود می‌بخشد که منجر به نتایج سریع‌تر و برجسته‌تر می‌شود. آنجولا ماسورکار، مدیر بالینی گروه بین‌المللی ENTOD گفت: «محققان ما این فناوری را به‌ویژه برای پوست ظریف اطراف چشم پس از آزمایش‌های پوستی و چشمی کامل طراحی کرده‌اند.»