عرضه تجاری نانوذرات طلای دارای گروه‌های عاملی

شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز (CD Bioparticles) یکی از تولید و عرضه‌کنندگان نانوذرات فلورسنت در بازار است که فلورسنت‌های پلیمری تولید و به بازار عرضه می‌کند. این شرکت به تازگی نانوذرات طلای کربوکسیل PEG3000 را برای ایجاد کمپلکس‌های کووالانسی آنتی‌بادی‌ها، پروتئین‌ها و سایر لیگاندها با استفاده از شیمی استاندارد EDC/NHS به بازار عرضه می‌کند.

شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز با سال‌ها تجربه در بخش داروسازی و علوم زیستی، نانوذرات طلای کربوکسیل PEG3000 را تولید و به بازار عرضه می‌کند، نانوذراتی که برای ترکیب کووالانسی آنتی بادی‌ها، پروتئین‌ها و سایر لیگاندها با استفاده از شیمی استاندارد EDC/NHS ایده‌آل هستند. این نانوذرات طلای کربوکسیل جدید دارای پیوند PEG3000 هستند، حداکثر جذب را در ۵۲۴ نانومتر نشان می‌دهند و در آب تصفیه‌شده استاندارد USP عرضه می‌شوند.

شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز لیست جامعی از نانوذرات طلای پوشش داده شده را ارائه می‌دهد. این نانوذرات طلا دارای گروه‌های فعال مانند کربوکسیل، NHS، آمین و هیدروکسیل بوده که نیازهای منحصر به فرد محققان را برآورده می‌کنند. علاوه بر این، شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز چندین گزینه دیگر از نانوذرات طلای کاربردی از جمله نانوذرات طلای کربوکسیل را ارائه می‌کند.

با عرضه مواد فلورسنت جدید، محققان به انواع مختلفی از پلیمرهای فلورسنت دسترسی دارند. این شرکت با افزودن گروه‌های عاملی و PEGهای لیپیدی فلورسنت که برای بهبود تصویربرداری مفید هستند، به پژوهشگران کمک شایانی کرده است.

نانوذرات طلای کربوکسیل‌دار برای ترکیب پروتئین با استفاده از استاندارد EDC/NHS ایده‌آل هستند. نانوذرات طلای کربوکسیله شده شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز در ۱۲ اندازه مختلف از ۵ تا ۱۰۰ نانومتر، بیش از ۹۵ درصد کروی، با توزیع اندازه یکنواخت (CV<12 درصد) موجود است. این نانوذرات طلا توزیع اندازه بهتر و همچنین سطح دقیق مهندسی شده و چگالی کربوکسیل بهینه شده را برای اتصال آسان حفظ کردند. آن‌ها برای ایجاد کمپلکس‌های طلا برای آنالیز جریان جانبی، آنالیز LSPR، میکروسکوپ نوری و میکروسکوپ الکترونی عبوری (TEM) ایده آل هستند.

شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز نانوذرات بسیار یکنواختی را ارائه می‌کند که به طور گسترده در زیست شناسی و پزشکی استفاده می‌شود. این نانوذرات با اشکال و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و سطح ذرات را می‌توان با مولکول‌های زیستی پوشانده، عامل‌دار یا کونژوگه کرد. آن‌ها را می‌توان در جداسازی زیستی، تصویربرداری پزشکی و تشخیص، و همچنین دارورسانی و درمان سرطان به کار برد.

سی‌دی بیوپارتیکلز یک شرکت تحویل دارویی است که راه‌حل‌های سفارشی را برای توسعه و تولید سیستم‌های دارویی جدید و زیست سازگار ارائه می‌کند. این شرکت متخصص در طیف وسیعی از فناوری‌های فرمولاسیون و دارورسانی، از لیپوزوم‌های معمولی، لیپوزوم‌های پوشش‌داده شده با پلی‌اتیلن گلیکول برای تحویل دارو گرفته تا میکروکره‌های پلیمری و نانوذرات برای دارورسانی را به بازار عرضه می‌کند.