دوچرخه‌های برقی با کمک پریز خانگی به سرعت شارژ می‌شوند

شرکت اپیر باتری‌های جدیدی معرفی کرده است که به سرعت و با استفاده از پریز برق خانگی شارژ می‌شوند. این باتری‌های نانویی ایمنی بالاتر و دوام بیشتری نسبت به باتری‌های رایج دارند.

اپیر (Appear Inc)، یکی از شرکت‌های فناور در سانفرانسیسکو اعلام کرد  باتری‌های جدیدی با کارایی بالا، شارژ سریع و ماندگاری بیشتر برای استفاده در وسایل نقلیه الکتریکی معرفی می‌کند. بسته‌های باتری گرافنی اپیر را می‌توان در کمتر از ۶۰ دقیقه به طور کامل شارژ کرد. جدیدترین سلول‌های باتری اپیر ظرفیت بالاتر، ایمنی بیشتر و قابلیت شارژ سریع در صنعت را ارائه می‌دهند.

باتری‌های لیتیوم یون گرافنی ایمن‌تر هستند، شارژ سریع و عمر طولانی‌تری (۱۰۰۰ چرخه) نسبت به باتری‌های لیتیم یون سنتی دارند. این باتری‌ها متمایز از باتری‌های رایج بوده، همچنین ظرفیت تخلیه بالاتری دارند که وسایل نقلیه را قادر می‌سازد شتاب سریع وگشتاور بیشتر داشته باشند.

بسته‌های باتری اپیر توسط شرکت فاکسکون (Foxconn) ، یکی از بزرگترین تولیدکننده لوازم الکترونیکی در جهان، تأیید شده‌اند. قابلیت‌های تولید پیشرو شرکت فاکسکون کیفیت و مقیاس فناوری‌های باتری اختصاصی اپیر را تضمین می‌کند. شرکت اپیر برای رشد روزافزون نیازهای تولیدی خود با فاکسکون همکاری کرده است؛ زیرا فاکسکون دارای تجربه، تخصص و امکانات لازم برای مطابقت با استانداردهای با کیفیت عالی اپیر است.

بسته‌های باتری شارژ سریع برای اسکوترهای الکترونیکی، دوچرخه‌های الکترونیکی و پدلکس‌ها تجربه مصرف‌کننده را به شدت تغییر می‌دهند. فناوری اپیر می‌تواند باتری اسکوترهای الکترونیکی، دوچرخه‌های الکترونیکی را در ۶۰ دقیقه یا کمتر (با استفاده از پریزهای خانگی) شارژ کند، که نسبت به بسته‌های باتری معمولی ۶ برابر بهبود یافته است.

این بسته‌های باتری به راحتی در پیکربندی‌های مختلف استاندارد صنعتی در دسترس هستند و همچنین می‌توانند سفارشی شوند.

برای شرکت‌های اجاره‌ دهنده دوچرخه‌های الکترونیکی، باتری‌های شارژ سریع تجربه بهتری برای مشتری به دنبال داشته و رضایت مشتری را افزایش می‌دهند و امکان استفاده طولانی‌تر را به همراه دارند.

پراشانت رورس، مدیرعامل اپیر گفت: «پیشنهادات جدید ما یک پیشرفت واقعی در فناوری باتری قابل شارژ سریع است. دوچرخه‌سواران از افزایش عملکرد شگفت‌زده خواهند شد.»

با توجه به افزایش تقاضا، اپیر تولید خود را به ۱۰ میلیون باتری در ماه افزایش می‌دهد. پراشانت رورس می گوید: «اپیر متعهد به بهبود تجربه کاربر با ایمن‌ترین و بهترین باتری‌ها است. بسیار هیجان‌انگیز است که چقدر پیشرفت کرده‌ایم، اما کارمان تمام نشده است. ما به توسعه باتری‌های بهتر برای دوچرخه‌ها و باتری‌ها ادامه خواهیم داد. مهندسان ما در حال کار بر روی باتری‌های با ظرفیت بالا با طول عمر طولانی تا ۲۰۰۰ چرخه هستند.»