ثبت‌نام بیش از ۱۰۰ شرکت و مجموعه نانویی برای ایران‌نانو ۱۴۰۱ / فرصت دو هفته‌ای برای ثبت‌نام

بیش از ۱۰۰ شرکت و مجموعه نانویی، ثبت‌نام خود را برای حضور در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۱ نهایی کردند. علاقه‌مندان تا ۲۰ مردادماه فرصت دارند تا برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

گسترش بازار هدف، تعامل بیشتر با شرکت‌های صنعتی، عرضه توانمندی‌ها و محصولات و آموزش تنها بخشی از انگیزه و اهداف شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو، رویدادی است که در آن آخرین دستاوردها و تحولات عرصه فناوری نانو در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. جشنواره دوازدهم با تغییراتی نسبت به سال‌های پیش همراه بود، برنامه‌های جدید و فضای نمایشگاهی بیشتر از جمله این موارد بود. این رویکرد در این دوره نیز ادامه خواهد داشت و سعی بر این است تا به درخواست تمامی متقاضیان واجد شرایط حضور در این نمایشگاه پاسخ مثبت داده شود و امکان اختصاص فضا وجود داشته باشد.

نوع مشارکت‌کنندگان جشنواره فناوری نانو شرکت‌های فعال در بخش‌هایی نظیر سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته‌بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی؛ شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل در کنار آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نهادهای ترویجی از قبیل، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی خواهند بود.

همزمان با نمایشگاه، شاهد رویدادهای متفاوتی خواهیم بود، مراسم افتتاحیه، نشست‌های تخصصی، برگزاری کارگاه با موضوعات مختلف و نیز برگزاری گفتمان در حوزه تجاری‌سازی در مرکز سالن خلیج فارس برای شرکت‌های فعال در حوزه نانو برای ارائه و معرفی محصولات و فناوری با عنوان نانوگپ از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

غرفه نانومچ نیز طرح‌های آماده سرمایه‌گذاری درحوزه فناوری نانو خواهد پرداخت. شبکه تبادل فناوری از بخش‌های دیگر این نمایشگاه خواهد بود، این شبکه با هدف رفع نیازهای صنعتی با تکیه بر فناوری‌های داخلی، چالش نوآوری و فناوری از طریق حل مشکلات فناورانه با رویکرد نوآوری و فراخوان آن‌ها شکل گرفته است. نهادهای ترویجی و گسترش فناوری نانو، کارگزاران خدمات تجاری‌سازی و صادرات محصولات دانش‌بنیان و صندوق‌های حمایتی از شرکت‌های فعال در حوزه دانش‌بنیان از بخش‌های دیگر این نمایشگاه است.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو با عنوان ایران نانو ۱۴۰۱ از تاریخ ۹ الی ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت‌ها تا انتهای مرداد فرصت دارند که با مراجعه به سایت نمایشگاه به نشانی exhibition.nano.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.