کلاس جامع آنلاین نرم‌افزار Aspen Hysys

سایت آموزش فناوری نانو کلاس جامع آنلاین «نرم‌افزار Aspen Hysys» را با تدریس جناب آقای دکتر مصطفی مهین‌روستا ارائه می‌دهد.

کلاس‌های جامع آنلاین نرم‌افزار Aspen Hysys با تدریس جناب آقای دکتر مصطفی مهین روستا دکترای تخصصی مهندسی شیمی، دانشگاه علم و صنعت تهران، طی ۸ جلسه در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ برپا می‌شود و شروع آن از ۳ شهریورماه خواهد بود.

آشنایی با شبیه‌سازی فرآیند، معرفی نرم‌افزار HYSYS و توانایی‌های آن، تعیین چارچوب ترمودینامیکی فرآیند، کار با محیط نرم‌افزار و ابزارها، تهیه گزارش از شبیه‌سازی، تجهیزات تغییر فشار، ادوات هیدرولیک، تجهیزات حرارتی، جداکننده‌ها و مخازن، انواع واکنش‌ها و رآکتورهای شیمیایی، برج تقطیر، مطالعه موردی در شبیه‌سازی، شبیه‌سازی ترکیبات دارای آزئوتروپ و جداسازی استخراجی، امکانات کمکی در Utility، مدیریت برش‌های نفتی، ادوات منطقی، بهینه‌سازی فرآیند ، جداکننده‌های مواد جامد و مثال‌های متنوع شبیه‌سازی سرفصل‌های این دوره است.

*** در این دوره علاوه‌بر آموزش جامع این نرم‌افزار و ایجاد تسلط بر تمامی جوانب آن، می‌توان به اتفاق شرکت‌کنندگان گروه‌هایی تشکیل داده  تا در قالب یک کار پژوهشی و تیمی، شبیه‌سازی‌های واقعی انجام داد.

*** لازم به ذکر است که به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره فارسی و انگلیسی معتبر نیز داده می‌شود.

کلاس جامع آنلاین «نرم‌افزار Aspen Hysys»
مدرس دوره جناب آقای دکتر مصطفی مهین روستا
تاریخ‌های برگزاری ۳ و ۴ شهریور ماه
۱۰ و ۱۱ شهریور ماه
۱۷ و ۱۸ شهریور ماه
۲۴ و ۲۵ شهریور ماه
روزهای برگزاری پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها
ساعت برگزاری ۱۰ الی ۱۷
تاریخ شروع ۳ شهریور ماه
مدت دوره ۵۰ ساعت
ظرفیت دوره ۲۵ نفر
وضعیت گواهی گواهی معتبر فارسی و انگلیسی
نحوه برگزاری آنلاین در بستر اسکای‌روم

علاقه‌مندان برای شرکت در دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آموزش فناوری نانو به آدرس nanoeducation.ir  مراجعه کنند.