رویداد اشتغال هرنج تا ۳۰ مرداد تمدید شد

رویداد اشتغال هرنج تا ۳۰ مردادماه تمدید شد، علاقه‌مندان حوزه اشتغال در فناوری‌نانو می‌توانند دراین بازه زمانی اعلام شده برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند.

هرنج پلتفرمی برای توانمندسازی نیروی کار است که از طریق شناسایی نیازهای هر سازمان و ارزیابی و آموزش هدفمند نیروی انسانی این مسیر را سهل و در این بین ارتباط تعاملی دو سویه ایجاد می نماید. هرنج برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی کارآمد از روش‌های نوین آموزش و ارزیابی منابع انسانی که بر پایه یادگیری از طریق انجام دادن و همینطور یادگیری از طریق رقابت یا همان Learning-by-doing و learning-by-competition استفاده می‌کند.

مراحل برگزاری رویداد:

فاز اول: دریافت رزومه افراد

فاز دوم: رصد سوابق متقاضیان و انتخاب افراد برای مصاحبه حضوری

فاز سوم: مصاحبه حضوری پذیرفته‌شدگان و اعلام چند برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان

فاز چهارم : برگزاری دوره دو ماه آموزشی و ارزیابی عملکرد شرکت‌کنندگان با همکاری کارفرما

فاز پنجم: اعلام برگزیدگان نهایی و شروع مراحل استخدام

تنها مسیر ثبت نام و ارسال رزومه از طریق سایت جابینجا است. با ورود به سایت جابینجا و ثبت‌نام در آن می‌توانید از طریق این لینک فرصت‌های شغلی را مشاهده و رزومه خود را ارسال نمایید. https://jobinja.ir/companies/haranj/jobs

برای هر فرصت شغلی ۲ الی ۳ نفر پذیرفته و امکان شرکت در این دوره‌ها را خواهند داشت. که در نهایت در صورت تایید کارفرما یک نفر برای هر فرصت شغلی برگزیده خواهد شد.

این فرآیند از ابتدای شهریور تا پایان مهرماه ادامه خواهند داشت و نیاز است که افراد در طی این مدت، زمانی را برای انجام پروژه‌های فردی مخصوص کارفرما و چالش‌های کار تیمی اختصاص دهند.

در این فرایند سابقه کار در انتخاب افراد دارای اهمیت می‌باشد اما ممکن است مجموع ارزیابی عملکرد شما در پروژه‌ها نسبت به افراد دارای سابقه کاری دارای ارجحیت بیشتری باشد.